Spring naar bijdragen

glimmie's theme ruud bos


hans knot

Aanbevolen berichten

Ruud Bos – Glimmie’s theme. Op Radio Noordzee werd op Eerste Kerstdag 1972 een programma uitgezonden met daarin allerlei bekende en minder bekende artiesten. Het was opgenomen in Bistro ‘In den Vollen Pot’ in Amersfoort. Centrale presentator was Tony Berk en als tweede begintune gebruikte hij ‘Glimmie’s theme’ in de uitvoering van Ruud Bos.

In fragment op 3.25

 

ruud bos glimmies theme RNI-1972 12 25 1500-1800-Tony Berk -FerryMaat-VaderAbraham.mp3

5.57 MB

Please login or register to see this link.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat komt omdat al die Ruud Bos composities-bewerking in de muziekuitgeverij van Strengholt zaten.

 

Leuk "In den Volle pot", ik heb daar ook twee sezoenen ( 80 en 81 ) gewerkt met o.a. Han Peekel. We maakten daar een programma met berichtjes die op de binnenpagina van kranten stonden. Het programma heette ook "Van de binnenpagina".

Met de repowagen naar A'foort op zaterdagmorgen en voor de uitzending lekker eten.

We hebben daar voor het eerst Martin Gaus geinterviewd en ook de twee mensen die de zwarte markt in Berverwijk net waren begonnen……..

 

 

TROS binnenpagina jan81sm.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Juul:

Ja, da's van alle tijden. Maar ik blijf er tegen ageren……………..Want er is er maar 1 in Nederland met mijn achternaam.

En in Duitsland ( waar mijn opa vandaan kwam, ook nog maar een paar……..)

 

Mijn achternaam eindigt op "en". Vaak, ook in officiële stukken, wordt de "n" vergeten. Ik kan me er niet meer druk om maken. Gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Vergelijkbare bijdragen

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6406
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Jozef
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.