Geplaatst 15 november 20178 jr. Net gebeld dat die Cabrio van mij is maar ik het sleuteltje kwijt ben :-)
Geplaatst 16 november 20178 jr. Er hebben altijd al langgeparkeerde auto's gestaan op Media park, voorheen Omroepkwartier. Handig om ze uit de belasting te houden, dat kon toen nog. Parkeren was toen nog gratis. Ze stonden altijd in een hoekje, achteraan. Parkeren kon alleen beneden, daarboven was tuin. Voor Hil v 3 zette je de voiture gewoon voor deur van Muziekpaviljoen, aan de kant van B&G nu. Vlak voor het raam van ECK 3. Het was toen veel leger en rustiger, begint nu aardig volgebouwd te raken.
Geplaatst 16 november 20178 jr. Auteur Inderdaad Ruud. Zo was het. En ik heb tussen uitzendingen lekker gewandeld en in de zon gezeten. Sigaartje d'r bij……... En bij de grote vijver met koelwater waar plugger Jan Bult † ( EMI ) z'n hond lekker liet zwemmen. Dat waren nog eens tijden. Wij waren geluksvogels met zo'n baas…………….
Geplaatst 17 november 20178 jr. Ook vaak gewandeld, je kwam geen hond tegen, schitterende tuin. Toen kon het geld niet op, verdiende ook goed. Ik had als FL-er meerdere bazen, moest je wel eens wachten op montagetijden. En gewandeld tijdens een staking van de technici, was kleine paniek, er werd 1 uur gestaakt en dat was nou net toevallig precies het enige uur dat we als PSP hadden gekregen, dus wat nu?? 1 telefoontje, en het was geregeld, werd even omgezet door NOS of NOB, weet ik niet meer. Na de wandeling alsnog aan de slag. Net op tijd klaar voor de uitzending (van 10 minuten). Toen kon dat nog, er was veel burocratie, maar er tussen door konden de gekste dingen. De technici waren je beste vrienden, sommigen leefden zich helemaal uit om voor ons wat moois te maken van die lullige 10 min Pol Partijen uitzendingen. Kwam je met Nagra met Sennheiser richtpijpje of stereo opname's, werden ze echt enthousiast.
Geplaatst 25 december 20177 jr. Volgens RDW.nl zijn de meeste ( niet alle) lang parkeerders zonder APK. Heeft de veiling nog wat opgeleverd? Of gaat dat nog gebeuren?
Geplaatst 26 december 20177 jr. Is het niet zo dat als je geen APK hebt je automatisch een bekeuring krijgt, of je nu op de openbare weg bent of niet.
Geplaatst 26 december 20177 jr. Als je hem afmeld en hij staat niet op de openbare weg is er niks aan de hand.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.