Spring naar bijdragen

Zo, het zal je auto maar zijn………...


Juul

Aanbevolen berichten

Er hebben altijd al langgeparkeerde auto's gestaan op Media park, voorheen Omroepkwartier. Handig om ze uit de belasting te houden, dat kon toen nog.

Parkeren was toen nog gratis. Ze stonden altijd in een hoekje, achteraan. Parkeren kon alleen beneden, daarboven was tuin.

Voor Hil v 3 zette je de voiture gewoon voor deur van Muziekpaviljoen, aan de kant van B&G nu. Vlak voor het raam van ECK 3. Het was toen veel leger en rustiger, begint nu aardig volgebouwd te raken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Ruud. Zo was het. En ik heb tussen uitzendingen  lekker gewandeld en in de zon gezeten. Sigaartje d'r bij……...

En bij de grote vijver met koelwater waar plugger Jan Bult  † ( EMI ) z'n hond lekker liet zwemmen.

 

Dat waren nog eens tijden.

 

Wij waren geluksvogels met zo'n baas…………….

  • Vind ik leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook vaak gewandeld, je kwam geen hond tegen, schitterende tuin.

Toen kon het geld niet op, verdiende ook goed.

Ik had als FL-er meerdere bazen, moest je wel eens wachten op montagetijden.

 

En gewandeld tijdens een staking van de technici, was kleine paniek, er werd 1 uur gestaakt en dat was nou net toevallig precies het enige uur dat we als PSP hadden gekregen, dus wat nu?? 1 telefoontje, en het was geregeld, werd even omgezet door NOS of NOB, weet ik niet meer. Na de wandeling alsnog aan de slag. Net op tijd klaar voor de uitzending (van 10 minuten).

 

Toen kon dat nog, er was veel burocratie, maar er tussen door konden de gekste dingen. De technici waren je beste vrienden, sommigen leefden zich helemaal uit om voor ons wat moois te maken van die lullige 10 min Pol Partijen uitzendingen.

Kwam je met Nagra met Sennheiser richtpijpje of stereo opname's, werden ze echt enthousiast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.