Spring naar bijdragen

Radio Caroline 27/12/1979 - Stuart Russel op een onrustige Noordzee


RadioFiel

Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Martin1968:

Hé Radiofiel, wat bedoel je precies met ,,Gevonden op het internet''?

Vrijwel altijd zijn het dan opnames die Vincent hier, of Hans Hendriks bij de buren, eerder heeft aangeboden.

Op die manier hebben ik en anderen al vele duizenden uren radio 'gevonden op het internet'.

 

Groet,

 

Martin

 

Dag Martin,

Ik ben Vincent en iedereen hier zeer dankbaar voor al  het moois dat op dit forum wordt aangeboden. Ikzelf heb geen opnames meer liggen van de zeezenders uit mijn tijd. Ik heb deze spijtig genoeg ooit eens opgeruimd tijdens een verhuis :s

Als ik schrijf "gevonden op het internet" bedoel ik hiermee dat dit mijn opnames niet zijn en dat ze niet gedownload werden van dit forum, Internetradiocafe. Vóór ik lid was van deze groep heb ik vele uren versleten op sites en nieuwsgroepen (usenet) op zoek naar informatie over ex-zeezenders. Soms heb ik iets gedownload en op mijn schijven gezet. Van de meeste bestanden weet ik niet (meer) van waar ze komen. Ook tijdens de voorbereiding van de club "Please login or register to see this link. " kom ik soms wel eens iets tegen op het internet dat ik beluister. Als ik er enthousiast over ben of denk dat anderen dit ook wel leuk zouden vinden, deel ik die opnames hier op het forum. Waarschijnlijk zullen er wel opnames tussen zitten die hier al eens gepost werden, maar ik heb geen tijd om dit na te checken. Mijn excuses mocht ik hierdoor opnames plaatsen die door de leden van dit forum reeds werden afgewerkt en gepost.

Ik weet niet of er op dit forum bepaalde regels of afspraken van kracht zijn. Indien dit zo zou zijn, zal  ik mij er zeker aan houden.

Groeten

RadioFiel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.