Spring naar bijdragen

R.I.P. Peter Van Dam


bart lapiere

Aanbevolen berichten

Op 8-1-2018 om 16:49 zei Hotel Amigo:

Derickv e.a.,

Nee om te zeggen bedankt voor die uitzending.... maar als ik zijn stem hoor, krijg ik nú een naar gevoel.

Pot ..... wat mocht ik die man graag horen op de radio. Altijd vrolijk!!

Op veel radio stations heb ik hem gehoord, maar bij de KRO Hilversum 3 'Manneke Pop' vond ik hem steen-goed.

Iedereen op de 'bouw' luisterde naar Veronica op Hilversum 1, nou ik dus niet...

Dan denk ik ook deze plaat: The Lambrettas - Decent Town die hij toen vaak draaide.

 

En wie hoorden we ineens op Radio 192, het station op 1332 khz en die hier op de kabel?

Zelfs onze kinderen (pubers toen) wilden tijdens het avondeten Peter van Dam horen!!

 

Gisteren toen ik het nare bericht las, heb ik het singeltje hier op de draaitafel gelegd...

 

Hier laat ik het bij.....

Decent Town, inderdaad een  echte Peer-plaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Louis Stuster:

Eind december kwam het verzoek aan alle medewerkers van miamigointernational.com om een stukje te doen voor een high power broadcast. Als er geen oude opnamen gebruikt zijn van Peter, en daar lijkt het wel op, dan is de laatste plaat die hij ooit in zijn leven gedraaid heeft: Peace van Peter 

Het klinkt niet live en er wordt ook geen jaartal genoemd. Ik denk dat dit een fragment is van de uitzending van 24-12-2016, maar dat weet ik niet zeker, omdat ik die uitzending niet gehoord heb en er ook geen opname van heb. Voorzover ik weet was zijn laatste (gepresenteerde) uitzending op Mi Amigo International op 29-7-2017. Laatste plaat : Big Audio Dynamite - E=MC².

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-1-2018 om 12:31 zei derickv:

vond ook nog een opname van de eerste manneke pop (16-10-2006

 

Please login or register to see this link. )

 

 

 

Ik heb er velen van manneke pop.
Ik heb veel van deze man geleerd.
Nooit zelf ontmoet maar goed naar hem geluisterd.
Vooral het commentaar geven op actualiteiten.
Daar kon hij zo lekker fel op reageren.
R.I.P.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

ik lees dit net. Nieuws is dus reeds aangekondigd

de krant gekocht even voor 1200 uur en gelezen want kreeg tip  van een stripliefhebber

Was tijd want in de dorps dagbladwinkel lagen nog slechts 3 exemplaren

volle pagina en mooi opgesteld, de dame heeft haar licht ergens opgestoken

ik zag wel iets van aan boord , kwam over of Peter aan boord zat maar of men nu Mi-Amigo nog bedoelde of Caroline? verwarrend maar goed. We hebben al andere artikelen gelezen vroeger

Kortom weinig commentaar.

Toch eindelijk eens Peter van Dam in de krant na zijn overlijden

Ofwel heb ik ergens iets gemist na zijn overlijden maar op de TV stations nergens iets gezien

Ook niet bij VTM!

Even nu naar Nostalgie luisteren naar Johan Henneman (ex Maeva dj) van 1600 tot 1900 uur .

 

bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover
updaten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-2-2018 om 12:25 zei David Peeters:

Artikel HLN.be over Peter Van Dam: Levensverhaal: de radiopiraat die te gevaarlijk was voor de BRT 

 

Please login or register to see this link.

 

<TEKST VERWIJDERD>

 

 

Beetje flauw dit je kan het artikel maar voor 13% lezen! als je dan je mailadres opgeeft kan je verder lezen. Heb dat gedaan maar krijg vervolgens geen link om verder te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik denk als je voor de papieren krant betaalde het wel kan

ik lees Het Nieuwsblad en dacht ooit wat ingevoerd en me aangemeld en kan het als abonnee volledig lezen

ik krijg ook berichten s' nachts  s' avonds  voor de krant in mijn bus valt

 

Ja vervelend maar ja ze willen wel kranten verkopen

Het is soms overleven om hun aantal lezers niet te laten dalen

Daarom doen Vlaamse kranten ook allerlei, acties, en ook bv aantal weekbladen

Vooral op stripgebied zijn ze erg actief

Net alsof sommige een stripuitgeverij zijn geworden

Teveel van het goede;

 

heb dit probleem wat jij hebt soms ook als ik iets opzoek om een club magazine te maken of wil info zien zodat ik bv kan verder zoeken waar een Niet zomaar in de gewone  handel verkrijgbaar item te verkrijgen is was  bv.  en nog andere info die ik nodig heb.

 

Kijk even op JL Bostyn  op facebook

 

Dit is de juiste Jean-Luc Bostyn:

Please login or register to see this link.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei PowerMusic:

Beetje flauw dit je kan het artikel maar voor 13% lezen! als je dan je mailadres opgeeft kan je verder lezen. Heb dat gedaan maar krijg vervolgens geen link om verder te lezen.

Bij mij werkte de link gisteren perfect, alhoewel ik geen abonnee ben van de krant. De link net nog eens geprobeerd, maar nu werkt die ook niet meer. Ik denk dat de link enkel gisteren zal gewerkt hebben, de dag zelf van het artikel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bart lapiere:

Bij mij werkte de link gisteren perfect, alhoewel ik geen abonnee ben van de krant. De link net nog eens geprobeerd, maar nu werkt die ook niet meer. Ik denk dat de link enkel gisteren zal gewerkt hebben, de dag zelf van het artikel.

Ik heb hem inmiddels via David nu wel helemaal gelezen. Leuk artikel! Dus bij deze is het probleem opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.