Geplaatst 4 maart 20187 jr. Auteur Het origineel https://soundcloud.com/purejingles/pure-jingles-3fm-the-netherlands-dit-is-domien-song Op 2-3-2018 om 17:21 zei chaldy: Kun je hier aub een mp3 of zippyshare van maken hij is supermooi. Geen idee of dat kan.
Geplaatst 4 maart 20187 jr. Zoals ik al aangaf gaat er niets boven de TM en JAM song. The JAM song werd in 1985 gemaakt en is een complete song met de originele gezongen logo's van alle grote klanten van JAM. Ik vind dit persoonlijk een meesterwerk en volgens de site van JAM is men er in verschillende sessies 3 weken mee bezig geweest. The JAM Song uit 1985 4 maart 20187 jr. bewerkt door pvanklei
Geplaatst 4 maart 20187 jr. Op 34.00 zie je een nieuwe versie met daarin bijna alle grote radiostations van nu in Nederland
Geplaatst 4 maart 20187 jr. 6 uur geleden zei pvanklei: Ik vind dit persoonlijk een meesterwerk Toen ik dit voor het eerst hoorde in de Gouden Uren bij Ferry Maat was ik ontzettend onder de indruk. En zwaar teleurgesteld dat ik geen band had meelopen. Later had ik hem op DAT dankzij een avonduitzending van Ad Bouman bij de VOO. Als ik het nu terughoor vind ik het nog steeds schitterend. Jammer eigenlijk dat er maar weinig mensen zijn die dit kennen en weten te waarderen.
Geplaatst 4 maart 20187 jr. 41 minuten geleden zei Tino: Toen ik dit voor het eerst hoorde in de Gouden Uren bij Ferry Maat was ik ontzettend onder de indruk. Volgens mij draaide Ferry de JAM Song de eerste keer in de Soulshow.
Geplaatst 4 maart 20187 jr. Dat kan, maar ik weet zeker dat ik het 's morgens gehoord heb. Ik durf bijna te beweren dat het tussen 11 en 12 was (hoezo autistisch?). Misschien zijn laatste Gouden Uren?
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.