Jump to content
Ton H

bestanden pixeldra - downloaden leidt tot foutmelding

Recommended Posts

Beste mensen, 

Gisteren had ik per abuis op de verkeerde pagina een vraag gesteld (excuses Vincent). Omnivoor alvast dank toen voor je snelle reactie. Maar omdat ik nog niet de oplossing weet (en ik ben niet z'n techneut, helaas) doe ik op deze pagina een nieuwe poging. Hopelijk kan je mij verder helpen. Dank alvast!!

Ik heb inmiddels ruim een probleem om te downloaden bestanden pixeldra (voorheen ging het altijd goed). En voor zover ik weet is er aan mijn pc (instellingen) niets gewijzigd.

De browser die ik gebruik is Google Chrome.

Ik krijg de volgende melding:

Deze site kan geen beveiligde verbinding leveren

pixeldra.in heeft een ongeldige reactie verzonden.

Voer Windows Netwerkcontrole uit.

ERR_SSL_PROTOCOL_ERROR

Groet

Ton vd H

Je browser laten weten dat je weet dat de beveiliging sleutel verlopen is.

Google chroom gebruik ik niet, (is van de grote verzamelaar google), maar in Fire Fox kun je dit opgeven.

Theo

Beste Ton, ik zit sinds een jaartje of wat te browsen met/op Opera (ik geloof dat Vincent ook Opera heeft) en met 

Opera heb ik geen enkel probleem mbt downloaden. Zelfs met FireFox had ik af en toe kuurtjes, om over Internet Explorer maar te zwijgen. Chrome loop ik met een grote bocht omheen (gelijk radio tpot).

Please login or register to see this link.

Groeten van Omni.

Pixeldrain geeft hier met Firefox geen enkel probleem of foutmelding, in tegenstelling tot ZippyShare waarbij constant virussen (viri ?) worden meegeleverd.

Hallo Ton ik heb precies het zelfde kreeg als tip te resetten  (Jaap) ging ook prima maar de volgen dag weer niet weer die melding en als ik nu reset doet hij het ook niet meer.

M.v.g John

Dank voor jullie reacties en tips. Ik ga kijken om een andere browser te installeren!

Groet

Ton vd H

Helaas, resetten helpt niet en andere browser (Microsoft Edge) blijven beide dezelfde foutmelding geven. Iemand nog een idee?

Groet

Ton vd H

Ik heb met mijn Safari gelukkig geen last. ( OSX 10.7.5 en Safari  6.16 )

Hier Fire Fox met windows 10 en adblocker, maar we moeten op zoek naar de verschillen waarom het bij de een het wel goed werkt en bij de ander niet.

Theo

Ik heb dan wel geen Chrome maar Chomium is de open source variant die vergelijkbaar moet werken. Misschien dat dit voor chrome gebruikers een oplossing is:

Open pixeldra.in. Klik in het veld waar (bij mij) veilig staat. Dit kan iets anders zijn bij degene die problemen hebben.

Selectie_249.png

Klik in de popup op Site-instellingen. Op de pagina die nu opent onderaan klikken op Site-instellingen resetten. 

Geen garantie of het werkt omdat ik het probleem niet heb, maar mogelijk is het een oplossing.

Heren,

Bij mij werkt het weer.

Toen ik pixeldra,in opvoerde in mijn browser gaf mijn virusscanner aan dat hij deze site als een niet veilige site beschouwde. Vandaar steeds de blokkade. Toen ik aangaf dat deze site als veilig beschouwd mocht worden, kon ik ook weer downloaden.

Dank voor al jullie hulp en adviezen.

Groet

Ton vd H

Ik ben er een beetje laat bij zo te zien. Blij dat je het werkend hebt gekregen Ton. Mag ik vragen welke virusscanner je gebruikt? Dan kan ik uitzoeken waarom dit probleem opgetreden is.