Geplaatst 14 maart 20187 jr. VOO-H3-19760312-1900-2000-RobOut-LexHarding-GeenGoudVanOudDus De opname komt uit het archief van Douwe Dijkstra
Geplaatst 15 maart 20187 jr. Maar wat was er nou echt aan de hand bij Rob? Ik kan me niet voorstellen dat hij in de uitzending pas hoorde dat er een vergadering was. Was dit doorgestoken kaart?
Geplaatst 15 maart 20187 jr. Auteur 19 uur geleden zei bert ree: ik herinner me dit programma alsof het gisteren was... Ik ook, maar dat komt omdat ik er gisteren naar geluisterd heb.... 26 minuten geleden zei wim1958: Maar wat was er nou echt aan de hand bij Rob? Ik kan me niet voorstellen dat hij in de uitzending pas hoorde dat er een vergadering was. Was dit doorgestoken kaart? Het programma is duidelijk opgenomen (luister maar naar het begin van het popjournaal), dus waarom men het lelijke Goud van Out-begin heeft uitgezonden blijft mij een raadsel. Leo is ook wel erg snel aanwezig in de studio. Ook vreemd dat men dan geen radiorebus meer heeft gemaakt. Gelet op de geschiedenis van Rob vermoed ik dat er drank in het spel is.
Geplaatst 16 maart 20187 jr. 14 uur geleden zei Tino: Gelet op de geschiedenis van Rob vermoed ik dat er drank in het spel is. Tsss wat een niveau. Zulke dingen denk je alleen, maar om het nou te typen? Triest...
Geplaatst 16 maart 20187 jr. Auteur Als je het boek van Arjan Snijders gelezen hebt dan weet je dat drank- en drugsgebruik bij Veronica niet ongewoon was. Ik durf dingen die ik denk ook uit te spreken. Niet zeggen wat je denkt vind ik huichelachtig. Daarnaast meld ik enkel mijn vermoeden en uit ik geen beschuldiging. En tot slot veroordeel ik drankgebruik niet.
Geplaatst 16 maart 20187 jr. Het begin van Goud van Out van 12 maart 1976 was slechts gespeeld. Men wou de 10de aflevering van het VOO-programma extra in de verf zetten. Een week later presenteerde Rob een complete Goud van Out. Rob wou zich vooral toeleggen op zijn directeurschap en was in 1976/77 sporadisch op de radio te horen. Voor het laatst was dit op 25 december 1977 tijdens de Top 100 Aller Tijden. Hij was goed ziek.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.