Spring naar bijdragen

documentaire in 2018 over aanslag MEBO II


hans knot

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei pvanklei:

 

Radio 1 had dit vooraf beter moeten uitzoeken. Ik verbaas mij ook over het bericht op Jingleweb. Die moeten toch ook weten dat het niet een bomaanslag was, maar een aanslag. Het staat zelfs in de kop. Er wordt zelfs gesproken van een boomaanslag in dat stukje, maar dat zal wel een tikfoutje zijn 😀.

 

 

"Tikfoutje"…………..van twee heren die de prof. journalistiek bedrijven?

 

Foei Jelle en Benno !!!!!

5 uur geleden zei Paul:

Goed hoor! Maar ik zie nu in het stuk van Ben Bode weer drie keer het woord 'afstudeerproject' en één keer het woord 'afstuderen'.  En dan denk ik weer: jongens, het gaat hier om een profielwerkstuk van twee middelbare scholieren. Wat verwacht je nu helemaal? Onderzoek doen (of het nu journalistiek is of niet) is een vak apart en dat leer je pas later.

 

Je kunt je wel afvragen waarom zoiets in het radio 1-journaal moest. Dat was achteraf gezien wellicht een slechte journalistieke keuze.

 

Vorige week heb ik me over gebogen en dit geschreven.

========

 

Tja,

 

Het is een merkwaardig stuk. Vooral ook dat er helemaal niks "bewezen wordt". En eigenlijk is er niks dat we la wisten.

Ook de bewering dat RNI haar spullen uit de DDR had komt vreemd over. Want als er toch iemand zaken deed met de DDR was het Dirk Verweij wel. En wat voor spullen waren dat dan voor RNI? Dat blijft ongewis. Hebben ze niet uitgezocht.

Ook komt aan het eind van het verhaal van de zoon niks ter sprake dat de duikers nog wel "een appeltje" te schillen met Meister & Bollier. Want dat kwam bij de rechtszaak boven water.

Ook weet hij zich als toen klein jongetje wel erg veel te herinneren.

 

Nergens wordt ook de z.g. link gelegd tussen Bull Verweij en de BVD. ( binnen slepen Mebo ).

Wel raar dat Bull niet het precieze bedrag weet voor de duikers zeggen de jongens. En dat is het dan.

Waarom raar ?????

 

Verder voegt het interview met de zoon niks toe in mijn optiek. Er komt geen "onthulling".

 

Kijk als ik nou research had gepleegd had ik even hier gekeken.

 

Please login or register to see this link.

 

 

Daar heeft Bull het tegenover mij "over opnamen" waar ik met hem over sprak.

Dat waren TLX berichten die ik had opgenomen maar niet kon ontcijferen met mijn zelf gebouwde ontvanger.

En naar aanleiding daarvan kwamen er 2 BVD heren thuis bij mij op bezoek. Ik woonde nog thuis en m'n moeder schrok zich rot.

 

Maar OK, het is leuk voor ons maar een echte "ARGOS radio uitzending" is het werk van de heren niet.

Ik geef ze een mager 6-je.

 

Wel……….mooie stemmen hebben ze. 

 

Ik vergeet het maar.

18 uur geleden zei hans knot:

een tweetal weken geleden heeft het ministerie van onderwijs het gebruik van het woord versoepelt. Kan er ook niets aan doen. In mijn eerste posting verwijs ik naar het originele persbericht waarin gewag werd gemaakt van studenten. Persoonlijk vind ik dat alleen studerenden op de universiteit en/of op een HBO opleiding het woord student mogen gebruiken.

 

Maar voor mij is het totaal niet belangrijk, werk sinds 1975 bij de universiteit Groningen, sinds eind 2014 op pensioen maar nog wel als coordinator alumni actief en in mijn opinie is een ieder op de universiteit gelijk met hetzelfde doel: de studerenden zo snel en goed mogelijk door de studie te helpen.

 

En uiteraard worden de bachelorwerkstukken en masterthesis (scripties zijn er al sinds 2004 niet meer) veel zwaarder bekeken en niet door een maar door meerdere personen alvorens een cijfer kan worden gegeven.

 

Terug maar weer naar het onderwerp radio!

 

 

 

 

Hans heeft gelijk is ook uitgebreid bij Jinek geweest of was het nu Pauw ?

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.