Geplaatst 15 mei 20187 jr. ik berichte over de Ceed (2jaar oud) en de nieuwe picanto met luxe radio systeem.Vooral die van de picanto vond ik indrukwekkend goed spelen. Theo
Geplaatst 15 mei 20187 jr. Gisterenavond rond 2100 uur hoorde ik flarden van Caroline met de Tescun PL-880. En dat was niet in Rotterdam maar in Travenmünde.
Geplaatst 15 mei 20187 jr. 11 uur geleden zei Vincent: Geen AM in mijn VW. Wel FM en DAB+. FM is moelijk verkrijgbaar. Daarom is de combinatie AM en DAB+ een hele mooie. Dan bereik je dus ALLE auto radioos (en meer). Maar dat mag dus niet AM is verkloot met UITSLUITEND LPAM, ipv combinatie en naast elkaar. Over DAB+ wordt ook heel moeilijk gedaan, en het gevaar bestaat dat de grote jongens (zeg maar de Mollen) alles opkopen, zoals ze ook al de FM domineren. DAB+ moet geveild worden, en dan weet je het wel, alleen het grote geld en de meer van hetzelfde (slechte) muziekprogramma's gaan winnen.
Geplaatst 15 mei 20187 jr. 11 uur geleden zei radio tpot: Van de merken VW en Kia weet ik dat deze prima radio systemen hebben. Die van Kia viel me zelfs op hoe mooi helder en gevoelig, maar toch ruis arm deze was. Hier was aandacht aan besteed was mijn gedachten. Mijn eigen Twingo 1 met ingebouwde radio werkt trouwens ook prima op de AM. Theo Bij alle VAG-merken (VW, Audi, Seat, Skoda etc) is de AM gewoon K**.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.