Geplaatst 4 juni 20187 jr. Ik hoor hier ( Elburg ) op dit moment, Ma-ochtend, 4 juni, 10.00 uur Ned tijd een hele sterke draaggolf op 648 KHz. Met een zachte toon. Wel stukken sterker dan Caroline ooit was. 4 juni 20187 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 4 juni 20187 jr. Nog even de 2 x 300 kW 648 zender testen? Caroline mag van mij wel 10 kW aanvragen, wordt de 648 weer wat doelmatiger gebruikt, extra kosten kunnen met reclame tot in NL worden betaald.
Geplaatst 4 juni 20187 jr. Auteur En er zitten nog wel zo veel mensen die alles over Caroline weten enz. Nu zie ik effe niemand helaas.
Geplaatst 4 juni 20187 jr. Toen je vanochtend dit bericht plaatste zat ik op mijn werk waar AM ontvangst door de storing niet mogelijk is. Nu staat de oude portable op de 648 met als vanouds Caroline. Dus als je de draaggolf nog steeds hoort is het een zender bij jou in de buurt.
Geplaatst 4 juni 20187 jr. Vanmorgen bijna direct geluisterd na je bericht Juul, maar hier alleen Caroline gehoord. Theo
Geplaatst 4 juni 20187 jr. 1 uur geleden zei Juul: En er zitten nog wel zo veel mensen die alles over Caroline weten enz. Nu zie ik effe niemand helaas. Ik kon Caroline vanmiddag zoals gewoonlijk uitstekend ontvangen, zelfs op 650 kHz, op mijn Amerikaanse tuner.
Geplaatst 4 juni 20187 jr. Auteur Ja, nu is er niks meer van die draaggolf te bekennen. En de rest van de dag had ik geen tijd. Ik was benieuwd of er nog meer mensen het hoorden. Morgen maar weer eens.
Geplaatst 5 juni 20187 jr. Weet wel dat op 675 er een nieuwe zender staat gepland, Hotradio Classics vanuit Emmeloord. Misschien hadden die de zender op de verkeerde frequentie afgesteld?
Geplaatst 5 juni 20187 jr. Auteur Aha, zou zo maar kunnen. Want de sterkte komt wel overeen. Ik ga ze eens mailen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.