Posted July 14, 20186 yr Van de Golden Radio NL server - zelf omgezet Hofstad Buv-Erik Beekman 1980 This is the hidden content, please Sign In or Sign Up
January 21, 20196 yr 6 uur geleden zei rauhfaser: Heeft iemand deze nog voor me? Dank, Edwin This is the hidden content, please Sign In or Sign Up groet, Hans
January 22, 20196 yr 22 uur geleden zei Hans Hendriks: This is the hidden content, please Sign In or Sign Up groet, Hans Dank je! Ik dacht op basis van een andere opname dat dit Bart van Gogh was.Maar dit is iemand anders.
January 22, 20196 yr 5 uur geleden zei rauhfaser: Ik dacht op basis van een andere opname dat dit Bart van Gogh was.Maar dit is iemand anders. Eerst hoor je Haagse Buf en daarna Johan Vermeer die invalt voor Erik Beekman. Je hoort Erik Beekman ( Bart van Gogh) wel in een aantal reclames.
January 22, 20196 yr 57 minuten geleden zei Robin Westhof: Je hoort Erik Beekman ( Bart van Gogh) wel in een aantal reclames. Het zal niet.
January 22, 20196 yr 58 minuten geleden zei Tino: Het zal niet. Samen met Roberto, de bekendste radio (reclame/jingle) stemmen bij de vrije radiostations in Den Haag, tweede helft jaren 70/eerste helft jaren 80.
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.