Geplaatst 1 augustus 20187 jr. Ik vind in m'n archief een download van de History zeezenders door Ton van Draanen. Kan iemand mij er wat meer over "vertellen?". Ik kan het natuurlijk in m'n archief dumpen maar dat vind ik zo zinloos zonder iets meer info. 1. Over welke jaren gaat het ? Is het ooit op vinyl verschenen? enz. dank, Juul
Geplaatst 1 augustus 20187 jr. 1 uur geleden zei Juul: Ik vind in m'n archief een download van de History zeezenders door Ton van Draanen. Kan iemand mij er wat meer over "vertellen?". Ik kan het natuurlijk in m'n archief dumpen maar dat vind ik zo zinloos zonder iets meer info. 1. Over welke jaren gaat het ? Is het ooit op vinyl verschenen? enz. dank, Juul zie onderstaande discussie. en nee, niet op vinyl verschenen. 1 augustus 20187 jr. bewerkt door Albatrosstudio
Geplaatst 5 augustus 20187 jr. Ik was ooit eens van plan om deze docu als basis te gebruiken voor een samengestelde nieuwe docu maar nooit van gekomen natuurlijk. Ik heb toen wel in een document opgeschreven welke fragmenten hieruit ik wilde gebruiken. Dat geeft al een aardige impressie van de inhoud er van (zie hieronder). Het eerste deel heeft een hoog jingle en programma fragmenten gehalte. Het tweede deel is veel meer verhalend en voorzien van interviews. Om die reden sprak (en spreekt) het tweede deel mij meer aan.
Geplaatst 6 augustus 20187 jr. ik moet nog ergens een kopie liggen hebben, ooit via HK PB 102 bekomen op Shamrock banden.Maar ik heb hier een tijdje terug geleden begrepen dat het voordien ook op andere dragers verdeeld werd. Voor het ogenblik heb ik echter geen werkende bandopnemer meer...
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.