Spring naar bijdragen
jarno1973

Gezocht "de top 100 allertijden 1988"

Aanbevolen berichten

Goedenavond, wat was 1988 toch een geweldig jaar toen bij radio Veronica. De top 60 van de jaren 60, die staat op deze site. Echt geweldig, nadat ik die gehoord had ben ik fan geworden van die oude muziek. Aan het einde van het jaar was er natuurlijk de top 100 van 1988, staat sinds kort ook op deze site.

Maar wat ik helemaal geweldig zou vinden is, dat ook de top 100allertijden van 1988 online zou komen.

Het was toen ook de eerste die ik meemaakte, ik herinner me nog dat mijn vader en moeder met mijn zus en ik natuurlijk op een camping stonden. En toen de top 100 allertijden op de radio was, heb ik toen de hele dag geluisterd. Die dag begon het in de auto, en we gingen die dag de caravan schoonmaken. Mijn vader en ik dus, en ik vond het echt geweldig wat er allemaal kwam. De hele dag geluisterd, in de auto, op de camping tijdens schoonmaken.  En toen we naar huis reden begon de top 40 daarna. Vanaf toen ben ik echt gaan houden, van de muziek en de volle vrijdag. 

Dus zou die een keer voorbij kunnen komen? Zou er zo blij mee zijn. Groetjes 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt Dave.  Gaaf dat je die wilt delen.

En die top 40 van zondag was ook heel mooi.

Oja, van die 1 aprilgrap, van Frits Spits gaat Peter Teekamp vervangen met Goud van Oud.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wilde nog even zeggen dat ik zo blij ben met deze top 100allertijden. Echt nostalgie, dat vinyl steeds. Zo mooi om te horen.

Ik heb nog een ander verzoekje aan je.

Op vrijdag 13 april was er ook een top 100 allertijden, die begon om 09.00. En toen kwam de top 40 in de zendtijd van Stenders en Van Inkel.

Die top 40 had je ooit gedeeld, maar ik heb die niet meer.

Zou je die nog ern keer willen delen?  Ik wil die ook weer horen. Alvast bedankt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jarno. Ik heb wel een Top 40 die 's-avonds werd uitgezonden omdat de uren voor overdag waren gevuld voor de Top 100 Allertijden. Dit was op 29 maart 1991. Rob kwam later nog mee presenteren met Erik die duidelijk even moest wennen aan de avonduren. Bedoel je die?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja dat zou kunnen. Je had er eentje in de avond, was ik mee in de war. Als het kan wil je die delen.

En,hoop dat ik niet te veel vraag, maar heb je eventueel die top 40 met Bart die na de top 100 allertijden kwam.

Alvast bedankt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb alleen mijn uren uit die top 100 van 1988, maar ik zie dat je al voorzien bent door Dave76.

Verder heb ik hier mijn uitzendingen van de Top 100 van 1983, 1985, 1987, 1990, 1991 en de Top 100 Aller Tijden van 1984 en 1990. Ik ben van plan dit binnenkort online te zetten.

EDIT: Ik zie dat de meeste hiervan al online staan, dus dat scheelt mij een boel werk 😉

Op 30-8-2018 om 21:07 zei jarno1973:

En,hoop dat ik niet te veel vraag, maar heb je eventueel die top 40 met Bart die na de top 100 allertijden kwam.

Alvast bedankt. 

Ik heb hier ergens een top 40 liggen door mij gepresenteerd in 1989. Moet nog even checken of dat degene is die je zoekt?

bewerkt door Bart van Leeuwen
aanvulling
  • Vind ik leuk 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

U kwam daarna met de top 40, iets later omdat Erik niet op tijd klaar was met de top 100 allertijden. Luister maar naar het laatste deel.

Leuk om u te zien. Ik ben een grote fan van u

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kom maar op met die programma's, u mag alles wat u gepresenteerd heeft er wel opzetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zie gaarne programma's van je tegemoet Bart. Ik heb hier +- 300 Top 40 uitzendingen en daar zit jij ook meerdere malen tussen. Wat '89 betreft heb ik er eentje die je gepresenteerd hebt. Namelijk 24 feburari 1989.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thanks man. Dat waardeer ik! Lekker genieten met Talk Talk aan het begin. Maakt dit ontbrekende stukje de uitzending van die dag nu compleet?

bewerkt door dave76

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, alleen de commentaar tussen 79 (Police) en 78 (Talk Talk) is weggevallen, en een klein stukje aan het eind van de afkondiging staat er ook niet op, de rest is compleet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Doneer

Ondersteun Radiotrefpunt en Radio Erfgoed.

Wij waarderen elke donatie!

Donate Sidebar by DevFuse
  • Onlangs hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Gebruikersstatistieken

• Aantal leden
      3537
    • Meest online
      1019

Nieuwste lid
    Pete405

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze site ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid, en We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat.