Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Caroline - oktober 1979

Featured Replies

Geplaatst
7 uur geleden zei bert ree:

toch eigenaardig tijdens de dag, was waarschijnlijk om een gat in de programmering op te vullen

Denk het, maar zo'n programma tijdens de middag, vond ik wel veel leuker dan de reguliere programmering.

7 uur geleden zei bert ree:

want Mike verwelkomt zijn luisteraars gedurende de nacht.

De week erop ging het programma ook naar de (night) avond in Engeland, eerst van 20.00-22.00 en later van 20.30-22.30 uur.

Geplaatst

https://we.tl/t-9GzJzSd9bm

Caroline 319 Negentientigshow Sebastiaan Peters October 1979 1400-1500.mp3

Caroline 319 Negentientigshow Sebastiaan Peters October 1979 1500-1600.mp3

Ik heb ze gearchiveerd als October 1979 maar hoor een spot voor de Belgische Nationale Hitparade dus zou het na 11 november 1979 moeten zijn.

Wie geeft uitsluitsel?

Geplaatst

According to Monitor magazines 20 & 21, in Caroline Chronicle, Sebastiaan Peters presented 3 editions of Belische Nationale Hitparade

11th, 18th, 25th November. He was not heard again until 11th February 1980 with19-tig shows on tape.

Groetjes,

JOCOOLE

Geplaatst
12 uur geleden zei Vincent:

Bijna heel november 79 presenteerde Peter de de Vries de 19tig show. Eind van de maand werd hij afgelost door Tom van der Velde. Het programma kwam die maand live van boord.

Dus zou het toch october (kunnen) zijn?

Geplaatst
  • Auteur
16 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Dus zou het toch october (kunnen) zijn?

In oktober zien we Rob Hudson (herhaling van een band opname) en een nonstop versie gemaakt door Theo van Doorn (wie is dit?). Toen Ad Roberts van boord ging namen de Engelsen het over en waren het Tom Hardy, Stephen Bishop en Tom Anderson die drie weken lang de 19tig show presenteerden. 

Je mag jou opname dateren als 28-10-1979. Het is een studio opname die nooit is uitgezonden en het is dezelde als die ik aan het begin van deze topic heb aangeboden.

Geplaatst
  • Auteur

Geen opnames aanwezig van 12 oktober 1979, de eerste zonder Nederlanders aan boord van de MV Mi Amigo.

13 oktober 1979

Caroline-19791013-1617-1700-RichardThompson-GangboordDisco 

Caroline-19791013-1700-1713-RichardThompson-GangboordDisco

Ik was er nog eentje vergeten. Deze was eerst gedateerd in september 1979 maar de juiste datum bleek 13 oktober te zijn. Zoals ik al eerder aangaf, geen Nederlanders meer aan boord, Paul de Wit die normaal de Caroline Top 50 presenteerde was gestopt. De Engelsen aan boord deden de lijst nonstop. 

Caroline-19791013-1310-1412-Nonstop-CarolineTop50-62min

En de lijst: https://radiopedia.nl/wiki/Radio_Caroline_Top_50_van_13_oktober_1979

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.