Spring naar bijdragen

RNI: Zij die ons verlieten


Leendert Vingerling

Aanbevolen berichten

Mijn oog viel op een bekendmaking  van Edwin Bollier, Erwin Meister en Victor Pelli van Radio Northea International over de goede herinneringen die ze hebben aan de overleden medewerkers.  Het aantal overviel me. Ik tel er inmiddels 31.  Ik kom in de lijst kapitein Jan Harteveld overigens niet tegen. Die overleed  9 mei 2017 . Hans Knot meldde het destijds.

 

Please login or register to see this link.

 

 

Ik vind het wel van goede manieren getuigen dat zoveel jaren na dato er op deze manier postuum aan hen wordt gedacht.

Please login or register to see this link.

 

Het roept herinneringen op aan de titel van de roman van Louis Couperus: Van oude menschen, de dingen, die voorbij gaan..

 

Salut

Leendert

rni-in-memoriam.jpg

bewerkt door Leendert Vingerling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik houd van onze Veronica collega's, voor zover ik daar bericht van krijg, alles keurig bij.

En soms publiceer ik dat. Maar soms ook niet, bijvoorbeeld de vrouw van een bekende technicus die wij intern allemaal heel goed kennen en er altijd bij was.

Dat zegt de "buitenwereld" n.l. niks.

Maar nogmaals ik houd het ook nauwgezet bij.

 

 

 

PS. Ik wist niet dat Kurt ook overleden was. Hij was ook zendamateur in Zwitserland.

        En ik mis in het RNI lijstje Frans de Feber, hij was ook zendertechnicus en later tegelijk met mij zendamateur. Hij koos de prachtige roepletters en kreeg ze ook bij de toenmalige PTT.............PA2RNI. Frans overleed in 1999.

En we waren zeer goed bevriend.

 

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.