Geplaatst 9 november 20187 jr. Ruim een jaar na het starten van deze Top 40 club hebben we nu de mijlpaal dat het honderste lid zich heeft aangemeld. Ik ben daar uiteraard als beheerder extra trots op en omdat we dan nu 100 leden hebben wil ik dat vieren met een spectaculaire upload. Uiteraard heeft deze met de Top 40 te maken want daar draait deze club immers om. Op 7 oktober 1989 werd op de televisie het 25-jarig bestaan gevierd van "de enige echte". Jeroen van Inkel verzorgde de presentatie van dit bijzondere Top 40 gala. Een keur van Nederlandse en buitenlandse artiesten/bands traden op waaronder Spandau Ballet, Tears For Fears, Piet Veerman, Corry, Billy Ocean, Tee Set en zelfs Trio Hellenique die toen de grootste Top 40 hit ooit op hun naam hadden staan. Tussen de optredens door ontvangt Van Inkel oud Top 40 presentatoren en zien we beeldmateriaal van 1965 tot 1989. Erik de Zwart was toen de huidige Top 40 presentator en gunde ons een kort kijkje in de Radio 3 studio. Dit is echt een bijzonder tijdsdocument en nu kunnen er sowieso 100 mensen van genieten. Op naar de 200 en ik bedank iedereen voor de mooie bijdrages iedere week. Jullie maken deze club tot één van de beste. Geniet van 25 jaar Top 40 en op naar de 200 leden! https://dave76.stackstorage.com/s/WhG1J4tx7szp50N 9 november 20187 jr. bewerkt door dave76
Geplaatst 9 november 20187 jr. Welnu, als verrassing (met 2x S dus) een foto waarop in de studio kast van Ad Bouman de tune van de Top 40 gewoon op de grond lag..................Ja, zo ging dat toen vrienden.
Geplaatst 18 november 20187 jr. De groep groeit gestaag, leuk. Kan het kloppen dat het bestand niet meer op te roepen is? 19 november 20187 jr. bewerkt door Edgar
Geplaatst 18 november 20187 jr. Auteur Hij is weer beschikbaar: https://dave76.stackstorage.com/s/418UYaeWezhwmoJ
Geplaatst 24 november 20187 jr. Dank Dave. Mooi om te zien. Kan mij niet herinneren dat ik dat ooit rechtstreeks gezien heb. Jammer dat het in die tijd zo gebruikelijk was dat de artiesten slechts playbackten.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.