2 minuten geleden zei Albatrosstudio:en Adam Curry. Volgens de eigenaar van Magic Parks "een gekkenhuis" als Adam er was.
Dank Douwe maar Curry heeft nooit voor een zeezender gewerkt en is dus niet van toepassing voor onze zeezenderdiscografie.
Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.
Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.
2 minuten geleden zei Albatrosstudio:en Adam Curry. Volgens de eigenaar van Magic Parks "een gekkenhuis" als Adam er was.
Dank Douwe maar Curry heeft nooit voor een zeezender gewerkt en is dus niet van toepassing voor onze zeezenderdiscografie.
Radio Monique Playa de Aro 01-08-1986 René de Leeuw and Adam Curry
7 minuten geleden zei hans knot:
Dank je Hans. Ik schrijf voor een bredere groep lezers.
ja maar je antwoord op een zeezendertune, derhalve. Trouwens een beetje rare opmerking gezien ikzelf wel degelijk voor een breder publiek schrijf. Edoch de zeezenderdiscografie is een specifieke discografie. En 020 won met grote cijfers! En 010 ging het gelijk aan 050 volledig mis. daar hebben we weer een gezamenlijke overeenkomst
bewerkt door hans knot
Maar als Curry voor Monique heeft gewerkt is ie toch ook een "zeezender"-jock?
Zojuist zei Tino:Maar als Curry voor Monique heeft gewerkt is ie toch ook een "zeezender"-jock?
Nee want Monique had drie poten. Monique in Vlaanderen als station , Monique via Spaans station en Monique vanaf zee en via die laatste is hij nooit gehoord, zover mijn geheugen gaan
OK, dank voor de verduidelijking. Mee eens.
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.
Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.
zijn er nog opnamen van dit programma?
stuur mij maar even een e mail
en Adam Curry. Volgens de eigenaar van Magic Park (zonder s) "een gekkenhuis" als Adam er was.
bewerkt door Albatrosstudio