Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

NOS - Hilversum 3 - Nationale hitparade - 1978 - 1982

Featured Replies

• 1 year later...
Geplaatst

Hallo !

Martin, kun je of iemand  "NOS-H3-19780401-1700-1800-FelixMeurders-NationaleHitparade"  en  "NOS-H3-19820103-1700-1800-FelixMeurders-NationaleHitparade-AfscheidFelix" opnieuw uploaden?

Hartelijk dank!   🌈

Groeten

Hendrik

Geplaatst
  • Auteur
13 uur geleden zei Albatrosstudio:

Tweede is van 1 april 1979 en niet 1978.

Is hier boven ook al gemeld maar schijnt moeilijk te zijn.

Douwe, Ik ben intens ziek - het wordt umc utrecht, dus sorry - ik pak niet altijd meer iets op. IK heb veel gegeven en genomen, maar ik vraag nu toch echt begrip en geduld. Bedankt. Ik heb dit duidelijk op mijn profiel weergegeven. Zie ook nog es dat om februari gaat - maar wel zijn wel ff zes maanden verder.

bewerkt door martinja

Geplaatst
1 minuut geleden zei martinja:

Ik ben intens ziek - het wordt umc utrecht, dus sorry - ik pak niet altijd meer iets op

Sterkte, Martin

Geplaatst
  • Auteur

bedankt maar het is hier offtopic - iedereen mag altijd een prive mailtje sturen - laten we het hier maar on topic houden

Geplaatst
12 uur geleden zei martinja:

Douwe, Ik ben intens ziek - het wordt umc utrecht, dus sorry - ik pak niet altijd meer iets op. IK heb veel gegeven en genomen, maar ik vraag nu toch echt begrip en geduld. Bedankt. Ik heb dit duidelijk op mijn profiel weergegeven. Zie ook nog es dat om februari gaat - maar wel zijn wel ff zes maanden verder.

Ik waardeer al je bijdragen Martin. Sorry was niet zo bedoeld. Sterkte man!

Geplaatst
  • Auteur

Maakt niet uit Douwe - dank je wel - af en toe zie ik het ff niet - beetje moe ook en omgekeerd waardeer ik ook zeer veel leuke programma's waar ik dankzij jou door de loop der tijd naar heb kunnen luisteren - geweldig forum

Groetje,

Martin

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.