Geplaatst 4 maart 20197 jr. Rob Simon Out (Amsterdam, 4 maart 1939 – Laren NH, 25 december 2003) was een Nederlandse diskjockey bij zeezender Radio Veronica . Vandaag zou hij 80jaar zijn geworden. De man die nooit de erkenning kreeg die hij verdiende. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 4 maart 20197 jr. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 4 maart 20197 jr. Is bovenstaand programma er ook volledig? Bij deze is jammer genoeg de muziek er grotendeels tussen uit geknipt.
Geplaatst 4 maart 20197 jr. Wat voor programma is dat ? (staat er nl niet bij ) 4 uur geleden zei thijs5326: Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Van de VOO dan................
Geplaatst 4 maart 20197 jr. Auteur 36 minuten geleden zei Juul: Wat voor programma is dat ? (staat er nl niet bij ) Van de VOO dan................ programma was van VOO Juul met Bart Van leeuwen . Tineke Will Luikinga Peter koelewijn Jan Morien komen aan het woord over Rob en men belde met Brenda van Bob en Brenda . helaas is idd de muziek ere uit geknipt . Staat ook zo bij de buren gepost door jan V .
Geplaatst 5 maart 20197 jr. 10 uur geleden zei Albatrosstudio: Weet iemand de datum? 4-1-2004 (16-18)
Geplaatst 5 maart 20197 jr. Auteur 11 uur geleden zei Albatrosstudio: Weet iemand de datum? Datum van uitzending weet ik niet moet ik het weer even terug luisteren vandaag >.
Geplaatst 5 maart 20197 jr. 1 uur geleden zei Jaap De Vries: Datum van uitzending weet ik niet moet ik het weer even terug luisteren vandaag >. Geloof je me niet?
Geplaatst 5 maart 20197 jr. *) de volledige uren: Veronica-20040104-1600-1800-ToineVanPeperstraten-TypischToine-(OverlijdenRobOut) Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren groet, Hans
Geplaatst 5 maart 20197 jr. Auteur 4 uur geleden zei thijs5326: Geloof je me niet? Had dat even gemist dus 3 uur geleden zei Hans Hendriks: *) de volledige uren: Veronica-20040104-1600-1800-ToineVanPeperstraten-TypischToine-(OverlijdenRobOut) Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren groet, Hans Hans bedankt
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.