Spring naar bijdragen
  • 0

Zippyshare


Omnivoor

Vraag

Niet zozeer een vraag, eerder een opmerking re Zippyshare

Ik krijg sinds ongeveer een week  de volgende melding als ik op een Zippyshare link klik:

 

403 Forbidden

nginx

 

Ik zou toch zweren dat ik dit al eens eerder aangekaart had hier op het RTP, maar goed:

Als ik mijn VPN aan zet (Opera browser)  verschijnen de links wel.

Mogelijk is het een internationaal blok, omdat ik een paar Engels schrijvende leden hetzelfde heb zien melden,  maar wellicht dat de experts weten wat hier gaande is.

Zoals sommigen wellicht weten, ben ik ''gelegerd'' in de UK en krijg ik het idee dat mijn VPN vaak via een tunnel naar NL gaat. Werken bijvoorbeeld bij jullie in NL de Zippshare links wel?

Groeten van Omni.

 

Link naar opmerking

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 1

"Popular file-hosting service Zippyshare is unavailable throughout the UK. Contrary to widespread rumors, ISPs are not responsible for the 'blockade.' Instead, it appears that Zippyshare itself is actively blocking UK visitors, intentionally or not. Without any official word from the operators, the question remains; why?"

 

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
  • 0

Een aantal browser, zoals bijvoorbeeld Chrome, blokkeren websites die volgens hun kwalificatie niet veilig zijn. Ik heb het gisteren met een paar browser geprobeerd, en met Vivaldi lukte het mij uiteindelijk wel. 

Zelf gebruik ik Zippyshare niet meer en download ik ook het liefst niets van deze service. Juist om het veiligheidsverhaal.

  • Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
  • 0

Hello John Coole,

 

Since last week again I have troubles with uploading from pixeldra, so I used Zippyhare.

I will not do it again. Instead of this one I will use WE transfer.

I just tried to use Pixeldra and it works good now.

So next Saturday Pixeldra again

 

With kind regards,

Martin

bewerkt door martinja
  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.