Geplaatst 7 juli 20196 jr. Naarmate de jaren gaan tellen worden ook de ogen wat minder..... Maar nu verkeer ik in de gelukkige omstandigheid dat ik een 27" iMAC op m'n buro heb sinds gisteren.En ik ben er blij mee! Het past allemaal net tussen de muur en m'n 145Mhz zender. Kan ik het archief wat beter bij werken.Wat een verandering t.o.v. m'n MacBookje.................. 7 juli 20196 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 7 juli 20196 jr. 2 uur geleden zei Juul: Naarmate de jaren gaan tellen worden ook de ogen wat minder..... Maar nu verkeer ik in de gelukkige omstandigheid dat ik een 27" iMAC op m'n buro heb sinds gisteren.En ik ben er blij mee! Het past allemaal net tussen de muur en m'n 145Mhz zender. Kan ik het archief wat beter bij werken.Wat een verandering t.o.v. m'n MacBookje.................. Veel plezier met je aanwinst Juul. Groet uit Beijing!
Geplaatst 7 juli 20196 jr. 3 uur geleden zei Juul: Naarmate de jaren gaan tellen worden ook de ogen wat minder..... Maar nu verkeer ik in de gelukkige omstandigheid dat ik een 27" iMAC op m'n buro heb sinds gisteren.En ik ben er blij mee! Het past allemaal net tussen de muur en m'n 145Mhz zender. Kan ik het archief wat beter bij werken.Wat een verandering t.o.v. m'n MacBookje.................. 3 uur geleden zei Juul: Naarmate de jaren gaan tellen worden ook de ogen wat minder..... Maar nu verkeer ik in de gelukkige omstandigheid dat ik een 27" iMAC op m'n buro heb sinds gisteren.En ik ben er blij mee! Het past allemaal net tussen de muur en m'n 145Mhz zender. Kan ik het archief wat beter bij werken.Wat een verandering t.o.v. m'n MacBookje.................. Same computer as I use!
Geplaatst 7 juli 20196 jr. Auteur 2 uur geleden zei Albatrosstudio: Veel plezier met je aanwinst Juul. Groet uit Beijing! Nu weer terug of gaan we vliegen? ( je SMS uit Omsk heb ik gekregen hoor ) 7 juli 20196 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 8 juli 20196 jr. 18 uur geleden zei Juul: Nu weer terug of gaan we vliegen? ( je SMS uit Omsk heb ik gekregen hoor ) Haha, woensdag vliegen we uit Beijing terug naar Schiphol Juul. Donderdag weer KNALLEN voor de baas!
Geplaatst 8 juli 20196 jr. Auteur Ben benieuwd naar je foto's. Je weet m'n mail. Goeie vlucht jullie !!!!
Geplaatst 8 juli 20196 jr. 7 minuten geleden zei Juul: Ben benieuwd naar je foto's. Je weet m'n mail. Goeie vlucht jullie !!!! Prima, stuur ik uit NL.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.