Geplaatst 7 augustus 20196 jr. Beste vrienden ik heb een foto gevonden van de Veronica studio waar ik officieel begonnen ben. Studio 1. Hier vind je een "uitsnede" met een Top 40 die de meisjes altijd iedere week mooi verwisselden. Maar de vraag is nu, ik ben nl niet zo'n hitparade kenner, welke datum zou dit bij benadering kunnen zijn. Een tip, het is de studio aan de Zeedijk en die verlieten we in maart 1969. Dus de foto is voor die tijd geweest. Joost stond er ook nog op en die ging in november 1968 weg.... Wie geeft het verlossende antwoord? Dank, Juul 7 augustus 20196 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 8 augustus 20196 jr. Lex was er nog niet? Ik kon toen Veronica nog niet ontvangen in de Achterhoek, we waren net anderhalve maand in Nederland en was toen nog niet zo handig met antenne's en zo.
Geplaatst 8 augustus 20196 jr. Auteur Ja da's gek, nu je het zegt Ruud. Lex kwam in de studio in het voor jaar van '68. Moet ik toch eens nakijken wanneer hij er wel op stond. ik heb gekeken, Lex kwam pas op de Top 40 23 november 1968. Willem was er toen af. Dus het antwoord van Peter is OK. "Lex was er wel maar nog niet kwa foto". Gek eigenlijk. Nooit geweten. Zal het hem even melden............... 8 augustus 20196 jr. bewerkt door Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.