Geplaatst 31 augustus 20196 jr. Op de site van Extra AM lees je dat vandaag de laatste afregel stapjes genomen gaan worden. Dan kan de zender aan gaan van af de nieuwe locatie. Ik vind het geweldig knap van Harm, dat hij dit toch maar doet. Niet zeuren over kan niet of wil niet, nee half Amsterdam af lopen voor een plek. Het rem eiland verhaal zag er goed uit, maar ging niet door. En er zijn meer geschikte plekken voorbij gekomen, en allemaal vielen ze af. http://www.extram.nl/ Ziet dit er niet goed uit? Theo
Geplaatst 31 augustus 20196 jr. Dat heet doorzettingsvermogen. En daar heb ik groot respect voor. Maar ook met wat hij zelf heeft op moeten bouwen, heeft hij m.i. zichzelf ruimschoots overtroffen. Vingers crossed voor een mooi bereik! En dat allemaal op 31 Augustus 2019! Rob V.
Geplaatst 31 augustus 20196 jr. 57 minuten geleden zei Harm ten Brink: Nou, vandaag even niet dus. Het regent inmiddels in Amsterdam... Mooi gedaan Harm! Maar.....het weer op 31aug74 was ook niet "je dat"...........
Geplaatst 1 september 20196 jr. Tja, dat is jammer. Helaas is er zoiets als Murphy. Maar is het niet op 31 Augustus dan op 1 September. Murphy heeft dan "a day off" (hoop ik). Rob V.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.