nchuijg 137 Posted September 24 De Volkskrant maakt vandaag melding in de rubriek het eeuwige leven dat j.l. 25 augustus Bob Bouber is overleden. Daarbij een mooi overzicht van wat hij allemaal heeft gedaan, o.a. de maker van het nummer van HET Ik heb geen zin om op te staan. Nico. 1 3 Share this post Link to post Share on other sites
Leendert Vingerling 2,336 Posted September 24 (edited) Bedankt voor het nieuws Nico. Voor de 'zeezenders' is de erfenis van Bob Bouber zijn 'North Sea Melody' dat gebruikt werd als herkenningsmelodie voor TV- en Radio Noordzee vanaf het REM-eiland. Ik heb het artikel gelezen en wist niet dat hij ooit keeper was bij de profclub DWS uit Amsterdam, de club waar Rinus Israël en keeper Jan Jongbloed ook ooit speelden. Er is een You Tube filmpje van Bob Bouber als keeper uit 1959. Wist ook niet meer dat hij de hoofdrol speelde in de 'Dynastie der Kleine Luyden'. Mijn mooiste muzikale herinnering aan hem is ' La Comparsa'. Prachtig instrumentaaltje gespeeld door Jan de Hont. Overigens schrijft de journalist van de Volkskrant dat ZZ en de Maskers veel succes in Engeland hadden, maar dat bleek tegen te vallen. En zo verdwijnt er weer iemand waar velen van ons herinneringen aan hadden. Please login or register to see this link. Salut Leendert Edited September 24 by Leendert Vingerling 1 Share this post Link to post Share on other sites
Juul 6,338 Posted September 24 1-Van de mooiste vind ik "Ik heb genoeg van jou"........een wereld plaat. Share this post Link to post Share on other sites
Albatrosstudio 2,768 Posted September 25 "Voor niets" ……...herkenbaar als je kinderen hebt Share this post Link to post Share on other sites
RobMesander 82 Posted September 27 Ik las ergens dat Ik wil me Donald Dukkie een remake is van They're coming to take me away ha haa, lijkt me onzin. Rob Share this post Link to post Share on other sites
Ronald Gutte 404 Posted September 28 16 uur geleden zei RobMesander: Ik las ergens dat Ik wil me Donald Dukkie een remake is van They're coming to take me away ha haa, lijkt me onzin. Rob Het is er wel duidelijk door geinspireerd volgens mij. Share this post Link to post Share on other sites