Spring naar bijdragen

Haike Debois koffieprogramma


Vincent

Aanbevolen berichten

Het is maar een mening, maar ik vind Haike Debois met afstand de slechtste DJ van Radio Mi Amigo.

Ze is totaal onverstaanbaar.  Als je haar vergelijkt met bijvoorbeeld Michelle is dat een wereld van verschil.

 

Gelukkig heeft ze vooral het programma Schijven voor bedrijven gepresenteerd, waarbij je om de 3 platen de afkondigingen hoeft te doen en de aanvragen voorlezen van de bedrijven die voor de invulling van het programma hebben zorggedragen.

 

Ik heb in mijn database ook gewoon als programmatitel "Koffie met of zonder" staan, precies zoals Michelle het altijd zei.

Alleen als Haike het programma op zondag presenteerde dan werd het programma "Koffie op zondag " genoemd.

 

Met vriendelijke groet,

Gerard

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Vincent:

 

Dan heb je niet goed geluisterd naar deze opname. In het tweede deel zegt de dat programmanaam gewoon 'Koffie'

is.

 

Please login or register to see this link.
 

Als je nog de overzichten heb van de oude download groep heb van Chris op de 20-12-1977 Haike Dubios 1000-1100 KOFFIE MET Haike bestand nummer 10260 and not anders

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar mijn mening heet het programma Koffie (luister naar de opnames 19-12-1977 en 19-01-1978) en wordt door Haike gepresenteerd. Je kan het programma 'Koffie gepresenteerd door Haike' afkorten naar 'Koffie met Haike' maar dat wil niet zeggen dat dit dan ook de naam is van het programma. En daar zal waarschijnlijk de verkeerde naam door onstaan zijn. Naar mijn mening heet haar programma dus 'Koffie'. 

 

En daarvoor biedt ik twee programma's aan om die dit onderbouwen. Maar dan moet je er wel naar luisteren. Ik ben benieuwd wie dit wel heeft gedaan en daar een mening over heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 12/28/2019 at 9:16 AM, Vincent said:

Haike Debois nam eind 1977 het 'koffie programma' van Michelle over. Maar wat werd de naam van het programma? Op de koffie? Koffie met Haike? Koffie met of zonder? Koffie tussen 10 en 11? Of gewoon Haike Debois zoals het wordt vermeld in de Veronica gids? Uit de volgende opname maak ik op de het programma gewoon Koffie heette. Haike noemt het zo en ook is er een jingle met de naam te horen in het programma. Wat vinden jullie hiervan?


Please login or register to see this link.

Hi Vincent,

After listening to your download, the only title I could glean was "Dus Koffie".

Groetjes,

John C

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Eenzameridder:

Vincent

De programma heet  gewoon Koffie met Haike.

 

Hij was in the oude club van Chris  als eens aangeboden.

 

Mi Amigo 319 19-12-1979 Haike Dubios 1000-1100 Koffie met Haike      (6719)

 

Mi Amigo 319 19-12-1979 Haike Dubios and Ton Schipper 1000-1200 Koffie met Haike     

dit moet over 1977 gaan en DEbOIs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.