Geplaatst 6 januari 20205 jr. Gisteren zat ik te luisteren naar een RNI programma van Tony Allan. Het kwam uit maart 1971. Op een gegeven moment draaide Tony een voor mij onbekende plaat van de band Zoo. Hij zei er bij dat het speciaal voor Pam uit Benfleet in de UK was. Toen dacht ik opeens, die vrouw heb ik op mijn facebook want ze is zeezender liefhebster. Dus ik schreef haar een bericht waarin ik haar vroeg of zij misschien dat meisje van toen was? En ja hoor, ze was toen verbonden aan de Free Radio Association in Benfleet en Tony moet die plaat voor haar hebben gedraaid. Echter, ze heeft hem toen nooit gehoord, waarschijnlijk doordat ze op school zat. Ik heb haar toen een opname gestuurd van het programma en zo kwam het dat ze haar plaat niet in 1971, maar in 2020 kon horen. Beter laat dan nooit, Wim de Lang
Geplaatst 6 januari 20205 jr. Ja dat zijn grappige en mooie dingen. Paar jaar geleden begon ik met het verzamelen van oude zee zender programma's op dit board. Kwam daar een show tegen van de inmiddels overleden Ad Roberts uit 1979. Doet daar in de groeten aan mij en wenst me beterschap...Hoorde dat ook pas in 2018 of zo... Overigens worden in al die oude programma's mensen genoemd compleet met volledige naam en adres.( hoezo privacy! ) Vraag me ook wel eens af of die mensen hun verzoeken ooit terug gehoord hebben. Vooral in items bij Mi Amigo zoals "geef me de vijf 'en de "scholieren top 10" En natuurlijk de Jukebox van Stan haag.....!!
Geplaatst 7 januari 20205 jr. Beste Louis, I remember visiting the Mi Amigo studios in Playa de Aro in June 1978. After taking photos of Ton Schipper and Maurice Bokkebroek, I asked Ton to do a dedication. I heard the request when listening to Offshore Radio Sounds in 2016. He did it in Keukenpret, but the record he played was called High Energy. Mvg, John C
Geplaatst 8 januari 20205 jr. Op 6-1-2020 om 12:35 zei Louis Stuster: Ja dat zijn grappige en mooie dingen. Paar jaar geleden begon ik met het verzamelen van oude zee zender programma's op dit board. Kwam daar een show tegen van de inmiddels overleden Ad Roberts uit 1979. Doet daar in de groeten aan mij en wenst me beterschap...Hoorde dat ook pas in 2018 of zo... Overigens worden in al die oude programma's mensen genoemd compleet met volledige naam en adres.( hoezo privacy! ) Vraag me ook wel eens af of die mensen hun verzoeken ooit terug gehoord hebben. Vooral in items bij Mi Amigo zoals "geef me de vijf 'en de "scholieren top 10" En natuurlijk de Jukebox van Stan haag.....!! Luister vaak naar oude Jukebox opnames met stan en hoor veel Purmerenders langs komen die ik bij naam ook nog ken ..Blijft geschiedenis van toen .
Geplaatst 11 januari 20205 jr. Op 6-1-2020 om 12:35 zei Louis Stuster: Vraag me ook wel eens af of die mensen hun verzoeken ooit terug gehoord hebben. Vooral in items bij Mi Amigo zoals "geef me de vijf 'en de "scholieren top 10" En natuurlijk de Jukebox van Stan haag.....!! Jawel bij´´ geef me de vijf´´ stuurde een ansichtkaart uit Playa de Aro met de uitzenddatum erop. 12 januari 20205 jr. bewerkt door martin61
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.