Geplaatst 22 september 20205 jr. In tegenstelling tot de eerste posting is dit een schuifmast. Rob V.
Geplaatst 22 september 20205 jr. Tja, antenne in de tuin. Ik had al jaren een Fritzel vertical. Een GPA 3 voor de HF banden. Al eerder stond ie in de tuin toen we in Bunschoten woorden, mooi aan het water. ( 3e foto) Toen we naar Friesland - Sint Annaparochie verhuisden eindelijk ruimte om 'em neer te zetten. Mijn vrouw zei :"als ik em maar niet zie". Maar ja, toen kwam de beruchte storm in het najaar van 2009 en hup. 22 september 20205 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 23 september 20205 jr. Ik heb in mijn "ondeugende" leven wat mastjes opgebouwd. Mastjes, want veel hoger als 10 meter waren ze niet. Zo af en toe ging er eens een mastje ter ziele. O.a. op 13 November 1972 en nee, niet op 2/3 April 1973. Ook nu heb ik een mast alleen wel wat degelijker als toen. Neemt niet weg dat ik elke keer als het stormt, de bovengenoemde datums weer boven met alle herinneringen aan toen. Rob V. 23 september 20205 jr. bewerkt door Rob Veld
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.