Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

45 jaar geleden: Klaas (+ fragment Felix)

Featured Replies

Geplaatst

Vaak 's ochtends (Drie op je boterham volgens de programmabladen), vandaag precies 45 jaar geleden, op 9 oktober 1975 tussen 6:00 en 7:00 uur. Aan het begin van de opname nog de laatste minuten van De Meurders methode van die donderdagochtend.

https://pixeldrain.com/u/KFtC2aW8

Hans

Geplaatst
3 uur geleden zei DAB.Radio:

Vaak 's ochtends (Drie op je boterham volgens de programmabladen), vandaag precies 45 jaar geleden, op 9 oktober 1975 tussen 6:00 en 7:00 uur. Aan het begin van de opname nog de laatste minuten van De Meurders methode van die donderdagochtend.

https://pixeldrain.com/u/KFtC2aW8

Hans

Mooie opname, mooie kwaliteit. Dank je!

Geplaatst

Sidekicks bestonden toen nog niet, maar Klaas en Felix hadden het altijd erg gezellig op donderdagmorgen. Ook bij deze opname weer.

Geplaatst

Leuk, die interactie tussen Klaas en Felix...in de tijd dat ik intensief naar Hilversum 3 luisterde (eind jaren 70, begin jaren 80) leken ze zover uit elkaar te liggen.....de VARA-dinsdag als de TROS-donderdag....overigens kon ik beiden dagen destijds muzikaal uitstekend verdragen....wellicht dat dit de reden is dat mijn muzieksmaak ook tegenwoordig nog steeds aardig breed is.....met (veel) dank aan de grote Felix én de grote Klaas/Tom die hier bij mij beiden invulling aan hebben gegeven. 

Dank, Hans, voor dit mooie fragment!

bewerkt door arno

Geplaatst
4 uur geleden zei arno:

Leuk, die interactie tussen Klaas en Felix...in de tijd dat ik intensief naar Hilversum 3 luisterde (eind jaren 70, begin jaren 80) leken ze zover uit elkaar te liggen.....de VARA-dinsdag als de TROS-donderdag....overigens kon ik beiden dagen destijds muzikaal uitstekend verdragen....wellicht dat dit de reden is dat mijn muzieksmaak ook tegenwoordig nog steeds aardig breed is.....met (veel) dank aan de grote Felix én de grote Klaas/Tom die hier bij mij beiden invulling aan hebben gegeven. 

Dank, Hans, voor dit mooie fragment!

Op de werkvloer ging het prima. Zoals vaak.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.