Geplaatst 6 december 20205 jr. Populair bericht Hallo Oldies liefhebbers Ik heb helaas (nog) geen bestanden ontvangen van Ron om te plaatsen; Ik hoop niet dat hij ziek is <edit> inmiddels wel 😅 Hier is dus de uitzending van vanmiddag: Okt 1967 ....these are the songs you would have heard on the radio in... October 1967 Hier te downloaden en te beluisteren : Oldies Project - A month in a life - October 1967 Ik heb er ook een playlist bij gedaan. Bijna 4,5 uur lang UK releases van die maand en enkele hits uit die tijd  7 december 20204 jr. bewerkt door Theo Jansen
Geplaatst 7 december 20204 jr. Auteur Populair bericht 12 uur geleden zei Theo Jansen: Hallo Oldies liefhebbers Ik heb helaas (nog) geen bestanden ontvangen van Ron om te plaatsen; Ik hoop niet dat hij ziek is  Inmiddels de bestanden van Ron ontvangen en geplaatst. Dank je wel Ron. Ik heb mijn eigen opname weggehaald.  Dus: back to normal. Klik op de link, downloaden, luisteren en genieten  7 december 20204 jr. bewerkt door Theo Jansen
Geplaatst 13 december 20204 jr. Populair bericht Ik heb voor mezelf, maar misschien ook leuk voor anderen, een zipfile gemaakt met per maand van september 1965 tm november 1967 een HTML tabel met de inhoudsopgave van iedere A month in the year van die maanden. Een klik op een artiesten- of liedjesnaam en je ziet de index pagina van Youtube van dat nummer, als het bestaat. Sorteerbaar op indexnummer, artiestnaam of liednaam. Beschikbaar op  http://digilander.libero.it/ambusy/html.zip Zo ziet het er uit:  13 december 20204 jr. bewerkt door Martin Vd Burgt directe link werkt niet, selecteren en openen met ... dus
Geplaatst 10 februari 20214 jr. nog een opmerking over de inhoud van het programma. Op nr 16 werd aangekondigd: Ice - Anniversary In werkelijkheid speelden ze af: Ice - So many times. Â Foutje in hun catalogus?
Geplaatst 11 februari 20214 jr. 20 uur geleden zei Martin Vd Burgt: nog een opmerking over de inhoud van het programma. Op nr 16 werd aangekondigd: Ice - Anniversary In werkelijkheid speelden ze af: Ice - So many times. Â Foutje in hun catalogus? Wat dus de flipside was. Â Rob V.
Geplaatst 13 februari 20214 jr. Op 10-2-2021 om 14:28 zei Martin Vd Burgt: nog een opmerking over de inhoud van het programma. Op nr 16 werd aangekondigd: Ice - Anniversary In werkelijkheid speelden ze af: Ice - So many times.  Foutje in hun catalogus?  Mooi dat je dit is opgevallen. Ik heb al minstens 10 jaar een wav file van het nummer en ik heb nooit gemerkt dat het inderdaad een foutieve filenaam heeft, omdat het de B kant is. Het beroerde is dat als zo'n nummer eenmaal in het systeem zit, dan kijk ik er meestal niet meer naar om omdat er nog zoveel duizenden andere nummers zijn die ik nog moet verwerken. Ik zou er waarschijnlijk ergens in de toekomst wel achter zijn gekomen van de wav file van de A kant zit in mijn "te bewerken" map met de filenaam van de B kant.  Dit soort hulp om de onvermijdelijke foutjes uit het systeem te halen is dan ook meer dan welkom. Ik ga het probleem oplossen en het desbetreffende deel van het programma aanpassen, zodat Theo dat alsnog als vervanging kan plaatsen.  Groet,  RonÂ
Geplaatst 13 februari 20214 jr. Auteur Populair bericht Het probleem is opgelost. Ik heb het bestand (deel 1 van okt 1967) vervangen door het aangepaste deel. Ieder die dat wil kan via de eerder hierboven vermelde link het gecorrigeerde bestand ophalen. 😅
Geplaatst 14 februari 20214 jr. Enorm bedankt, wat een prachtige "trip down memory lane" hebben jullie hier lopen.Â
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.