Geplaatst 15 januari 20214 jr. Ik ben destijds geintervieuwd door de voo ik was toen fm zendamateur en werd opgenomen in Breda bij een radio item over het vrijgeven van de 27 mc. Ik denk dat het dit programma is het werd in de avond uitgezonden op Hilversum 1 of 2 dat weet in niet precies meer Ik ben deze opname kwijt. Heeft iemand deze toevallig in zijn archief zitten. Alvast mijn dank voor het meedenken. Robbert
Geplaatst 15 januari 20214 jr. 1 uur geleden zei robbertbreda: Ik ben destijds geintervieuwd door de voo ik was toen fm zendamateur en werd opgenomen in Breda bij een radio item over het vrijgeven van de 27 mc. Ik denk dat het dit programma is het werd in de avond uitgezonden op Hilversum 1 of 2 dat weet in niet precies meer Ik ben deze opname kwijt. Heeft iemand deze toevallig in zijn archief zitten. Alvast mijn dank voor het meedenken. Robbert Heb je iets van een datum?
Geplaatst 16 januari 20214 jr. 10 uur geleden zei pvanklei: Heb je iets van een datum? 26 maart 1979 staat in de header
Geplaatst 16 januari 20214 jr. Auteur Het werd in de avond uitgezonden tussen 10 en 11 uur. Het was geen staandeby het was een los item in een programma. Dacht echt dat het programma zo genoemd werd. Er werden toen piraten geïnterviewd. Veronica was toen in Breda 16 januari 20214 jr. bewerkt door robbertbreda
Geplaatst 17 januari 20214 jr. Op 16-1-2021 om 00:00 zei dave76: Een programma over de 27 MC. Dat zal wel Staande Bij zijn geweest. Staandebij met Lady Mispoes begon in 1980.
Geplaatst 17 januari 20214 jr. 3 uur geleden zei Bosmeester: Staandebij met Lady Mispoes begon in 1980. Ah okay. Ik had al m'n twijfels maar dat was het eerste programma wat me te binnenschoot.
Geplaatst 17 januari 20214 jr. Op 16-1-2021 om 19:01 zei robbertbreda: Het werd in de avond uitgezonden tussen 10 en 11 uur. Het was geen staandeby het was een los item in een programma. Dacht echt dat het programma zo genoemd werd. Er werden toen piraten geïnterviewd. Veronica was toen in Breda Bron: Radiopedia
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.