Spring naar bijdragen

Poster - Golden Earring - 3FM 1997


Rrrricky

Aanbevolen berichten

  • 3 years later...
Op 6-2-2021 om 21:40 zei Juul:

De opname voor Poster deden we op 21 augustus 1997 bij George in de tuin in Belgie.

Ik maakte de opname met een Sony MD MZR30 (zit een mooie compressor in )  en een Sony richtmicrofoon. De afzonderlijke fragmenten tbv het programma monteerde in "op een frame nauwkeurig" op een Sony MD deck  met een apart keyboard. En die uit gemonteerde blokjes gingen dan mee naar de studio.  ( zie afb. )  Ik heb in totaal nog ruim 5 uur ruwe opnamen van George in z'n tuin.

 

vlnr.  Juul Geleick, Daniel Dekker en George Kooymans.

 

foto: © Juul Geleick

 

 

Earring story opn George in Rijckevorsel B. 21aug97.jpg

screen 605.jpg

 

 

screen 605b.jpg

 

Oops, ik moet even uitvinden hoe dit werkt. Sorry, vrouw, ex-blond in mijn jongere jaren 😆

 

Ik zou deze opnames + foto's + bijbehorende tekst HEEL graag op mijn besloten FB pagina willen plaatsen.

Kooymans & Carillo + Carillo & Seville. Please login or register to see this link.

 

Zelf heb ik de opnames in mijn bezit maar geen materiaal om ze op mijn pc te zetten en nu zag ik hier 2 verlopen wetransfer links.

Is er iemand die mij de bestanden zou willen sturen?

 

Ik wil hier graag toestemming voor vragen aan bijv. Juul Geleick en wie er verder verantwoordelijk voor is.

Alvast hartelijk dank van een diehard fan vanaf het begin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen, inmiddels heb ik goed kontakt met de vragen steller. Maar tot m'n spijt heb ik de Earring Story gewist. Je kunt niet alles bewaren en ik heb al zoveel bewaard.

 

Is er iemand die 'em destijds gedownload heeft en zo vriendelijk wil  zijn om het nog een keer te uploaden?

 

Je maakt er een Earring fan en mij erg blij mee !!!!!

 

Namens mij dus erg veel dank !

 

 

Juul

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.