Tune één voor Afrika
Featured Replies
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.
Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.
Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.
Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.
Leuk setje er zijn in de jaren 80 op de instrumentale versies (bedjes) ook jingles
ingezongen voor Free Radio Rotterdam in Rotterdam zuid
waar ik woonde en nu ook nog werk.
En wat dachten jullie van Keizerstad radio Nijmegen.
Sorry het was Delta maar wel
uit Nijmegen
bewerkt door chaldy
1 of meerdere jingles uit het Spirit pakket werd(en) ook door Top Format ook ingezongen voor: Radio Stad lokaal, Horizon Radio (Enkhuizen), Europoort Radio, European Top 100, Radio Royaal, Freewave Radio (Leiden), Radio VRL (Amsterdam), Radio Centraal, Focus 103, Radio Strijen lokaal en Maxell cassettes.
bewerkt door pvanklei
radio 555 was ook actief in januari 2010
Op 6 januari 2005 werd de eerste editie gehouden van Radio 555 ten behoeve van de slachtoffers van de tsunami in Zuidoost-Azië.
Ik was vanuit mijn werk nauw betrokken bij de technische organisatie van de radiostudio's. In 2 dagen tijd werd het project georganiseerd. Apparatuur werd door verschillende omroepen beschikbaar gesteld. Iedereen werkte mee. 1 signaal op alle zenders tegelijk, ad hoc reclameblokken met de hand inplannen. spotjes voor adverteerders op de dag zelf inspreken en natuurlijk de mix van DJ's van verschillende zenders die samen programma's maakte. Later zijn er nog wel meer Radio 555 dagen geweest, maar wat mij betreft nooit zo speciaal als op 6 januari 2005.
Hieronder een paar foto's van achter de schermen.
Leuk Peter De foto's en natuurlijk de story behind it al.
groetjes
Dyo
ausieland
Ik kwam nog een jingle van radio 555, begin 2005 tegen.
Voor de liefhebber 🙂
Groet, Guido