Geplaatst 12 juli 20215 jr. Oud presentator - dj Dick Rienstra is op 4 juli j.l. overleden. Maar weinig mensen zullen weten dat hij presenteerde bij Veronica in 1964 - 1965. Er is nog wel iets bewaard gebleden. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren 12 juli 20215 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 12 juli 20215 jr. 1 uur geleden zei Juul: Oud presentator - dj Dick Rienstra is op 4 juli j.l. overleden. Maar weinig mensen zullen weten dat hij presenteerde bij Veronica in 1964 - 1965. Er is nog wel iets bewaard gebleden. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Juul, En sponserkwartiertje van een platenmaatschappij? Nico.
Geplaatst 13 juli 20215 jr. Auteur Weet ik niet. Moet ik het even afluisteren dan hoor ik het wel aan de platen keuze. Maar ik vermoed van wel.
Geplaatst 13 juli 20215 jr. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Zag deze ook voorbij komen, denk dat in deze rol velen hem wel kennen. Theo
Geplaatst 15 juli 20215 jr. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.