Geplaatst 22 november 20214 jr. Een enorm woord van dank aan Hans Hendriks voor al dit harde werk! Wellicht een beetje misplaatst om hier te vragen, maar is er iets van een uniforme filenaam-schrijfwijze die gehanteerd wordt bij het plaatsen van programma's, of is het maar wat de uploader zelf het prettigst vind? 22 november 20214 jr. bewerkt door Samba-boy
Geplaatst 23 november 20214 jr. September 1989 is 19 uur geleden aangeboden door Onno, maar kan de file niet meer downloaden. File is al weg op Stackstorage. Is het nou zo snel weer er af,of zijn dat nou fouten bij Stackstorage? Geprobeerd met een andere browser maar dat lukte ook niet. Respect voor Onno. 👍 Het word een leuke collectie. EDIT: Bedankt Onno voor de informatie. 23 november 20214 jr. bewerkt door Moby
Geplaatst 23 november 20214 jr. Populair bericht 11 uur geleden zei Moby: September 1989 is 19 uur geleden aangeboden door Onno, maar kan de file niet meer downloaden. File is al weg op Stackstorage. Hier is Onno's StackStorageSept1989 nog een keertje op Wetransfer: https://we.tl/t-lsnOjqGKTu
Geplaatst 23 november 20214 jr. Populair bericht Op 15-11-2021 om 08:48 zei Onno87: Augustus: https://onno87.stackstorage.com/s/oHf0MaK802f9CDzd Hier is (het merendeel) van Onno's Stack van Aug 1989 nog een keertje op WeTransfer: https://we.tl/t-wCFkhPxKZS
Geplaatst 23 november 20214 jr. Populair bericht 16 uur geleden zei Moby: EDIT: Bedankt Onno voor de informatie. Oh, ik heb iets gemist denk ik? 2 uur geleden zei Omnivoor: Hier is (het merendeel) van Onno's Stack van Aug 1989 nog een keertje op WeTransfer: https://we.tl/t-wCFkhPxKZS Wat mist er voor je uit augustus? Ik heb alles hier nog. Geef me tien minuutjes. 😊 EDIT: Ietsje langer dan tien minuutjes, maargoed > Via deze link is de volledige map januari-september '89 (met ook alle andere aanvullingen uit dit topic) voor één week te vinden (Dus pak 'm beet tot eind deze maand). Uiteraard ook niets dan alle credit aan Hans en HarveyFM voor alle aanvullingen 23 november 20214 jr. bewerkt door Samba-boy
Geplaatst 24 november 20214 jr. Dankjewel Omni en Samba Boy voor de genomen moeite! Het bleek dus te liggen aan een te ver dichtgetimmerde viewer die vaak ook de We - Transfer blokkeerde. Zelfs de links van Hans deden het niet. Zelfde probleem bij de buren. Dank voor alle (technische) hulp,Onno, Samba Boy,en Omni.
Geplaatst 24 november 20214 jr. Zeer bedankt, Samba-boy. Volgens mij heb jij met bovenstaande link het bestands-grootte-record gevestigd op deze site. Ik download niet altijd alles van Onno's Stack aanbiedingen, bijvoorbeeld als ik duplicaten zie or triplicaten, maar ook Top 100 Allertijden, die eigenljk nooit mijn interesse hebben gehad of natuurlijk programma's die ik al heb. Het allerbeste van Omni
Geplaatst 18 juli 20223 jr. Ik heb enorm genoten van alle bijdrages van iedereen over 1989, maar het stopt in september. Zijn er geen opnames van de laatste 3 maanden over 1989? zo, niet, zoals gezegd, de eerste 9 maanden waren heerlijk.
Geplaatst 18 juli 20223 jr. Populair bericht 24 minuten geleden zei Evert5866: Ik heb enorm genoten van alle bijdrages van iedereen over 1989, maar het stopt in september. Zijn er geen opnames van de laatste 3 maanden over 1989? zo, niet, zoals gezegd, de eerste 9 maanden waren heerlijk. Hoi Evert. Er zijn nog honderden opnames van na september 1989. Onno is met de jaren 80 begonnen maar kreeg naarmate dit project vorderde te maken met nare opmerkingen van andere leden wie ik niet bij naam ga noemen. Hierdoor is hij gestopt met dit project en ik kan hem daar geen ongelijk in geven. De sfeer op dit forum is naar mijn mening grimmiger geworden en dat is jammer. Ik snap hem wel want ik heb het zelf ook meegemaakt. Het neemt de motivatie weg om door te gaan met opnames delen. Voor de leden die hier niets mee te maken hebben is het jammer want zij hebben het dan weer aan een aantal andere leden te danken dat hij gestopt is. Het project zou doorlopen tot 31 augustus 1995.
Geplaatst 18 juli 20223 jr. Populair bericht Er zijn overal wel een paar die de goede sfeer voor vele andere weten te verpesten helaas hier en op alle social media kanalen . ieder bedankt dus voor al het moois uit het heden en zeker verleden . Misschien dat je hier nog iets vindt : https://forum.offshoreradio.org/ er zitten bekende van hier ook daar mooie opnames te delen uit het verleden en heden . 18 juli 20223 jr. bewerkt door Jaap De Vries
Geplaatst 18 juli 20223 jr. Populair bericht We kunnen uit die laatste drie maanden natuurlijk wel wat voor Evert bij elkaar scharrelen... Hoi Evert, In onderstaande discussie vind je nog werkende links voor de Top 40 van 15 september 1989: en hier is de Top 40 van 22 december 1989: en onderaan deze bladzijde kun je doorklikken naar de Top 100 van 1989, uitgezonden op 29 december. Ik zal later vanavond proberen om nog wat te plaatsen. Groeten, Marc
Geplaatst 18 juli 20223 jr. Populair bericht Hier zijn nog wat programma's uit die periode. De links in de originele discussies zijn verlopen, daarom heb ik ze zelf nog eens ge-upload. Martinja bood dit voorjaar (op pagina 17 van de discussie 'VOO-1976 - 1983 - 1985') de Top 40 van 3 november 1989 aan: https://krakenfiles.com/view/rYK7RLRohX/file.html https://krakenfiles.com/view/tWNy1XagGw/file.html En via deze links vind je een 'Terug in de Tijd' en een stukje 'Nederland Muziekland' van 15-11-1989. Die zijn afkomstig van Albatrosstudio en bewerkt door Vincent: https://krakenfiles.com/view/4AVkpK5l0a/file.html https://krakenfiles.com/view/xr7eTKhaRd/file.html In de originele discussie waarin die twee geplaatst werden, staat trouwens nog een werkende link naar een 'Terug in de Tijd' uit augustus 1989: Geniet ervan!
Geplaatst 19 juli 20223 jr. Populair bericht Op 18-7-2022 om 16:10 zei dave76: Hoi Evert. Er zijn nog honderden opnames van na september 1989. Onno is met de jaren 80 begonnen maar kreeg naarmate dit project vorderde te maken met nare opmerkingen van andere leden wie ik niet bij naam ga noemen. Hierdoor is hij gestopt met dit project en ik kan hem daar geen ongelijk in geven. De sfeer op dit forum is naar mijn mening grimmiger geworden en dat is jammer. Ik snap hem wel want ik heb het zelf ook meegemaakt. Het neemt de motivatie weg om door te gaan met opnames delen. Voor de leden die hier niets mee te maken hebben is het jammer want zij hebben het dan weer aan een aantal andere leden te danken dat hij gestopt is. Het project zou doorlopen tot 31 augustus 1995. Dave, Als ik dit draadje zo volg kom ik geen negatieve opmerkingen tegen van bepaalde leden, dus ik weet niet waar Onno zich precies op baseert. Ik zie alleen aanvullingen van Hans, dus dat is alleen maar welkom. Volgens mij werd het door het overgrote deel van de forumleden gewaardeerd voor het werk, dat er in gestopt werd. Omdat dit al weer even geleden is, dat Onno dit werk deed is er wellicht een nieuw moment aangebroken om dit project te hervatten. Mocht Onno dit ook lezen, laat je niet beïnvloeden door die enkeling die alleen maar negatieve kritiek kan spuien. Gerard
Geplaatst 21 juli 20223 jr. Populair bericht Op 19-7-2022 om 22:26 zei Gerard van den Ende: Dave, Als ik dit draadje zo volg kom ik geen negatieve opmerkingen tegen van bepaalde leden, dus ik weet niet waar Onno zich precies op baseert. Ik zie alleen aanvullingen van Hans, dus dat is alleen maar welkom. Volgens mij werd het door het overgrote deel van de forumleden gewaardeerd voor het werk, dat er in gestopt werd. Omdat dit al weer even geleden is, dat Onno dit werk deed is er wellicht een nieuw moment aangebroken om dit project te hervatten. Mocht Onno dit ook lezen, laat je niet beïnvloeden door die enkeling die alleen maar negatieve kritiek kan spuien. Gerard Het gaat om draadjes die er niet meer zijn. Ook privé heeft hij te maken gehad met 2 leden die hier actief zijn en niet zo vriendelijk tegen hem waren. Ik ben dankbaar voor wat Onno met ons gedeeld heeft maar hij heeft al aangegeven niet verder te gaan en dat is zijn goed recht. Zo zie je het maar weer. Een paar mensen verknallen het voor al die anderen die nog graag de rest van het VOO archief hadden willen hebben (1990-1995).
Geplaatst 21 juli 20223 jr. Populair bericht 2 uur geleden zei dave76: Het gaat om draadjes die er niet meer zijn. Ook privé heeft hij te maken gehad met 2 leden die hier actief zijn en niet zo vriendelijk tegen hem waren. Ik ben dankbaar voor wat Onno met ons gedeeld heeft maar hij heeft al aangegeven niet verder te gaan en dat is zijn goed recht. Zo zie je het maar weer. Een paar mensen verknallen het voor al die anderen die nog graag de rest van het VOO archief hadden willen hebben (1990-1995). Dave, Bedankt voor jouw reactie. Het is jammer, maar we zullen het besluit van Onno moeten respecteren. Gerard
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.