Geplaatst 6 december 20213 jr. Het was gisteren alweer 10 jaar geleden dat "onze' Rick van Dijk overleed. Hopelijk zijn er meer mensen die nog wel eens aan hem denken. De wereld tegenwoordig is al "vluchtig genoeg"..................... 6 december 20213 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 6 december 20213 jr. Ik denk af en toe wel 's aan R!ck en bij het editen van m'n filmpjes zie ik 'm dan wel 's in beeld. Hij was een zeer creatief mens en heeft veel mooie zaken achtergelaten.
Geplaatst 6 december 20213 jr. Jazeker, dit forum betekende veel voor hem, het voelde als een familie. Helaas veel te jong overleden, maar dat hebben we nu eenmaal niet voor het zeggen...
Geplaatst 6 december 20213 jr. 1 uur geleden zei Harm ten Brink: Jazeker, dit forum betekende veel voor hem, het voelde als een familie. Helaas veel te jong overleden, maar dat hebben we nu eenmaal niet voor het zeggen... Ik moest gisteren nog aan hem denken. Aan Rick bewaar ik goeie herinneringen. Ik ontmoete hem op Veronicadagen in Lapershoek en heb één maal een programma gepresenteerd bij Merwe Radio, zijn radiostation in Sliedrecht. Ook ben ik samen met Rick en nog enkele mensen uit de Google Zeezender Nieuwsgroep naar een evenement op de Norderney geweest, dat georganiseerd werd door RadioVisie. Rick was niet op dit forum actief, wel op dat van de Downloadclub. Dit forum werd pas geboren toen Rick kwam te overlijden. Hij is inderdaad veel te vroeg van ons heengegaan.
Geplaatst 7 december 20213 jr. Populair bericht Ik vergeet 'm nooit meer. Grootste klap was die 5e december op pakjesavond dat ik het kreeg te horen. Ik vond dat ie wel erg snel achteruit was gegaan met dezelfde ziekte die ik ook heb Erik was voor mij leuk op de Veronica dagen - nog een leuke foto aan overgehouden. Kan me nog herinneren dat ie met wel es benaderde om ff te luisteren naar wat ie net had opgenomen. Dat was best heel leuk. Hij was ook blij dat ie met Ad Bouman contact had, zei ie toen. 7 december 20213 jr. bewerkt door martinja
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.