Spring naar bijdragen

Wie heeft Listen to the music ('De LTTM Show') met Rob Stenders, vrijdagavond R2 1993-1995.


rauhfaser

Aanbevolen berichten

Een niet zo bekend hoofdstuk uit het oeuvre van Rob Stenders, de late vrijdagavond op Radio 2 in de periode na het vertrek van Lex Harding en voor het commerciele avontuur.
Listen To The Music was begin jaren 90 gestart door Erik de Zwart op de donderdagavond op Radio 2, 19.00 tot 21.00 uur, Stenders nam het over toen het naar vrijdagavond ging. 
Op Radio 3 maakte Stenders Shock Radio en D'r Op Of D'r Onder op zaterdagmorgen, op Radio 2 draaide hij mooie popmuziek, rustig gepresenteerd op vrijdagavond laat. He programma sloot goed aan op het programma wat er op volgde, For The Record van Mart Smeets en Leo Blokhuis.  Maar ook de laatste moest toen kennelijk nog niets van 'die Veronica blaag' hebben, want op oproepen van Stenders om het 'doorluistereffect' ook in dát programma te promoten, hadden geen effect.


Ik heb er een hoop mooie oude muziek opgepikt destijds.

Wie heeft er wat van bewaard?

 

Edwin

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei dave76:

Hier een half uurtje Listen To The Music van 2 april 1993. Ik heb er nog 2 maar die zijn uit 1992 met Alfred Lagarde.

Please login or register to see this link.

Hartelijk bedankt! Inderdaad, het begon al om 21.00 uur. 
Mooie herinneringen aan deze kant van Stenders. Nog zonder sidekicks en onderbroekenlol, maar als muziekliefhebber pur sang.

 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei dave76:

Hier een half uurtje Listen To The Music van 2 april 1993. Ik heb er nog 2 maar die zijn uit 1992 met Alfred Lagarde.

Please login or register to see this link.

O ja, Alfred was ermee begonnen, niet Erik. Die afleveringen zou ik ook graag terughoren, trouwens. 

Edwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.