Geplaatst 11 februari 20223 jr. Hij presenteerde het programma Golden Memories op 8 Juli 2001 tussen 12:00 en 14:00 op Radio 192: Wie hoor je hier? Z'n voornaam is Ton of Tom. 11 februari 20223 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 11 februari 20223 jr. Ik heb een mail naar Ad gestuurd. Moet hij weten......................
Geplaatst 11 februari 20223 jr. Auteur Bedankt, Juul. Voor het bepalen wat tijdens het uur van 11:00-12:00 die dag werd uitgezonden (Flashback) heb ik dankbaar gebruik gemaakt van deze info :
Geplaatst 11 februari 20223 jr. Inmiddels contact gehad met Ad........................Hij weet het ook niet meer. En Golden Memories zegt hem ook niks(meer )
Geplaatst 11 februari 20223 jr. Auteur Bedankt voor het navragen, Juul. Misschien weet Jaap het. Als mik heb goed heb deed Jaap een programma na deze Ton/Tom. Na Jaap kwam dan Henk de Hen.
Geplaatst 12 februari 20223 jr. Ik meen in het fragment de stem te herkennen van Ton Wibier. groet, Hans
Geplaatst 12 februari 20223 jr. Auteur 24 minuten geleden zei Hans Hendriks: Ik meen in het fragment de stem te herkennen van Ton Wibier. groet, Hans Geweldig, Hans. Bedankt!
Geplaatst 12 februari 20223 jr. 49 minuten geleden zei Hans Hendriks: Ik meen in het fragment de stem te herkennen van Ton Wibier. groet, Hans Ik denk dat je gelijk hebt, Hans. Wibier was in de jaren 80 een van mijn voorgangers als nieuwslezer bij grenszender Radio Continu. Helaas heb ik geen opnames om te vergelijken en moet het doen met mijn geheugen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.