Spring naar bijdragen

Laissez Faire - Aflevering 2 met Look Boden en Thijs Lieffering


Ben

Aanbevolen berichten

Op 12-2-2022 om 22:33 zei Ben:

In Freewave 374 werd het programma Laissez Faire op Radio 227 als volgt beschreven:

 

ZA 16 OKT: Vanavond ging op Radio 227 het programma ‘Laissez Faire’ van start. In dit programma staat de geschiedenis van de zeezenders centraal. Presentator is Look Boden, zelf destijds werkzaam voor de zeezenders Radio Dolfijn en Radio 227. De naam van het programma verwijst naar het zendschip van ondermeer Radio Dolfijn en Radio 227. Look Boden over het programma: “Al pionierend tussen de golven van de vele zeeschepen door zal het programma een eigen structuur moeten krijgen, maar we zullen beginnen met wat geluidsfragmenten en veel muziek uit die tijd”. Volgende week zal één van de 6 eerste deejays van Radio Dolfijn uit 1966 te gast zijn: Thijs Lieffering, die over zijn ervaringen uit die tijd zal praten. Laissez Faire wordt iedere zaterdagavond tussen 20:00 en 22:00 uur uitgezonden op Radio 227.

 

Please login or register to see this link.

Er waren 28 afleveringen van 2u.

  • Vind ik leuk 3
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Albatrosstudio:

Volgens Bert Ree zou dit dus ook (net als deel1) 20-22h zijn en niet 22-24h

Dat staat ook in mijn quote van Freewave hierboven. op het DAT doosje heb ik in 2004 de tijd opgeschreven als 2200-2400. Waarom? Het is te lang geleden.....

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Albatrosstudio:

Volgens Bert Ree zou dit dus ook (net als deel1) 20-22h zijn en niet 22-24h

 

2 uur geleden zei Ben:

Dat staat ook in mijn quote van Freewave hierboven. op het DAT doosje heb ik in 2004 de tijd opgeschreven als 2200-2400. Waarom? Het is te lang geleden.....

 

2 uur geleden zei Ben:

 

Volgens het bericht in Freewave laat Ben weten dat het tussen 20u en 22u werd uitgezonden in 2004. 22u-24u is dan vermoedelijk een schrijffout.

Uit de opnames die ik gemaakt heb in 2008 kan ik opmaken dat de herhalingen in 2008 (tussen 20u en 22u)ook al uitgezonden zijn geweest in 2007. En zojuist ontdek ik dat ik ook een opname heb uit 2005. Dus de reeks heeft Look waarschijnlijk diverse malen heruitgezonden.

  • Vind ik leuk 2
  • Bedankt 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6411
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jankwarts
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.