Geplaatst 19 februari 20223 jr. Populair bericht Voor wie deze opname nog niet had. Ook deze had ik op DAT opgenomen zag ik vandaag. De opname begint rond 8 minuten voor 18:00 en loopt door tot net iets voor 20:00. Voor de (her)opening van "Radio Veronica 103 FM" op 31 augustus 2003 werd het schip (de Norderney) naar Monnickendam gesleept om het feest luister bij te zetten (bron : Wikipedia). Veronica 31-08-2003 17:52-19:58 19 februari 20223 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 9 juni 20223 jr. Populair bericht Hallo Ben, Ik had dit ook opgenomen, een BASF Doubleplay tape op 26cm reel... en met een snelheid van 9,5 sec had ik 4 uur van dat programma. Tot ik een paar jaar geleden een aantal 26cm tapes verkocht en er, per abuis, ook deze band tussen zat. Gelukkig heb ik 'm met deze download weer terug, mijn hartelijke dank hiervoor. groetjes Henk Kruize
Geplaatst 14 juni 20223 jr. Ja hier was ik zelf bij aanwezig in Monnickendam . Leuke opname dus om terug te horen .
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.