Geplaatst 19 maart 20223 jr. Populair bericht Ik weet niet zo goed waar dit thuishoort dus ik zet het maar op Stamtafel. Als je in de zomer van 1979 aan het winkelen was zou het zo maar kunnen dat je in de winkel dit programma hoorde met Tom Mulder. De cassettes werden verzorgd door Music Service in Naarden en verstrekt aan winkels. Op de cassettes stonden "radio" programma's met Eddy Becker, Ad Visser, Klaas Vaak, Joost den Draaijer, Tony Berk, Marc van Amstel en andere DJs, die bekend waren van de radio. Op deze cassette refereert Tom dan ook naar een recente TROS paradeplaat. Een leuk programma met muziek uit de zomer van 1979 en gouwe ouwe met Tom Mulder. MS-3212 - Klaas Vaak
Geplaatst 20 maart 20223 jr. dit lijkt me onder Nederland thuis te horen-een service lijkend op radio Hollandia-kende dit niet
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.