Geplaatst 3 april 20223 jr. Populair bericht Deze cassette komt ook van Alex uit Alkmaar en is opgenomen door Jelle Boonstra. Jelle zegt in het begin dat er maar 25 van deze cassettes zijn gemaakt en dit is nummer 6. Primetime - Zeezenderjingles Ik plaats dit met toestemming van Jelle. 3 april 20223 jr. bewerkt door Ben
Geplaatst 3 april 20223 jr. 6 uur geleden zei Ben: Deze cassette komt ook van Alex uit Alkmaar en is opgenomen door Jelle Boonstra. Jelle zegt in het begin dat er maar 25 van deze cassettes zijn gemaakt en dit is nummer 6. Primetime - Zeezenderjingles Ik plaats dit met toestemming van Jelle. mooie collectie
Geplaatst 4 april 20223 jr. Bedankt Ben, Ik wist niet dat dit bestond en dan ook nog 25 cassettes! Houd me aan bevolen voor meer. Groetejes Dyo Aussieland
Geplaatst 4 april 20223 jr. Auteur 43 minuten geleden zei dyo: Bedankt Ben, Ik wist niet dat dit bestond en dan ook nog 25 cassettes! Houd me aan bevolen voor meer. Groetejes Dyo Aussieland Op die 25 cassettes staat hetzelfde, Dyo. Deze cassette is in een oplage van 25 gemaakt, vertelt Jelle aan het begin.
Geplaatst 6 april 20223 jr. Op 4-4-2022 om 15:20 zei Ben: Op die 25 cassettes staat hetzelfde, Dyo. Deze cassette is in een oplage van 25 gemaakt, vertelt Jelle aan het begin. Hi Ben, even verkeerd begrepen. Loop nu met een Rood hoofd rond de tuin. Groetjes Dyo
Geplaatst 6 april 20223 jr. 7 uur geleden zei dyo: Hi Ben, even verkeerd begrepen. Loop nu met een Rood hoofd rond de tuin. Groetjes Dyo het is ook zomer in Dawesville
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.