Spring naar bijdragen

NACHTWACHT van de TROS


Aanbevolen berichten


Hallo beste radioliefhebbers,

 

Ik ben een grote fan van het programma NACHTWACHT van de TROS. Dat werd o.a. gepresenteerd door Wim Van Putten, Ferry Maat, Tom Mulder, Kas Van Iersel en Simone Van Koersveld. Graag kom ik in contact met mensen die, net als ik, in die jaren geleden, 's nachts genoten van de muziek en de fijne presentatie. Ik zat altijd met mijn cassetterecorder klaar om het gehele programma op te nemen. Mijn voorkeur ging uit naar de laatste twee uren. Tussen 02:00 uur en 04:00 uur presenteerde Wim van Putten. Van hem heb ik veel geleerd. Niet alleen wat muziek betreft, maar zeker ook wat presenteren van een radioprogramma betreft. Van al die genoeglijke uren heb is veertien Cd's over gehouden. Mensen die interesse hebben hierin, kunnen contact met me opnemen via mijn e-mail. Maar ook mensen die zelf opnames hebben van Nachtwacht vraag ik om contact met me op te nemen. Dan kunnen we gezamenlijk de herinnering aan NACHTWACHT levendig houden.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ron De Wolf alias Lucia Hwong.


Mail me op E-MAIL ADRES: MUSICLOVERRON@MAIL.COM of op E-MAIL ADRES: MUSICLOVERLUCIA@MAIL.COM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6408
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jac76
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.