Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur
2 minuten geleden zei Juul:

Hoi Hans,

Suggestie, is het niet handig om iets meer info te geven?  (wie-wat-waar?)

Kijk Juul ik plaats hier heel veel. Geef altijd informatie maar ik wil dit keer gewoon het verrassingseffect doen. Luister en geniet. En  als het aanslaat komen de andere delen misschien ook wel langs.

Geplaatst
6 minuten geleden zei hans knot:

Kijk Juul ik plaats hier heel veel. Geef altijd informatie maar ik wil dit keer gewoon het verrassingseffect doen. Luister en geniet. En  als het aanslaat komen de andere delen misschien ook wel langs.

Hé Hans, doe niet zo ingewikkeld zeg. Prima dat je iets plaatst hoor daar niet van. Maar ik ga het met wat meer info niet downloaden.

Stel je voor dat iedereen dat zo doet.....................

Ik heb ook nog een prachtige serie over radio liggen. Misschien is daar ook nog wel interesse voor.

Mooie avond daar in Grunningen.

bewerkt door Juul

Geplaatst
  • Auteur
12 minuten geleden zei Juul:

Hé Hans, doe niet zo ingewikkeld zeg. Prima dat je iets plaatst hoor daar niet van. Maar ik ga het met wat meer info niet downloaden.

Stel je voor dat iedereen dat zo doet.....................

Ik heb ook nog een prachtige serie over radio liggen. Misschien is daar ook nog wel interesse voor.

Zo ingewikkeld is het niet. Maar goed dan het is een BBC serie uit 2012 en het eerste deel heet Broadcasting came here to stay. Ik vind het een vermakkelijke documentaire met voor mij toch een aantal nieuwe geluiden

Geplaatst

Leuke serie, ter gelegenheid van het negentigjarig bestaan van de BBC, hier eerder aangeboden door Peter Vrakking.

Op 18 oktober wordt The Beeb honderd. Dan pakt Auntie vast groots uit!

Geplaatst
  • Auteur

Ik kijk zelden wat er wordt aangeboden, dus dat heb ik gemist. Lijkt me, gezien de inhoud, zeker goed genoeg voor een tweede ronde

• 1 month later...
Geplaatst
Op 3-5-2022 om 21:51 zei radio tpot:

mogen jullie elkaar niet?

Theo

Zo reageren hier heel veel mensen op elkaar helaas. Niks van aantrekken en gewoon door....

Geplaatst
  • Auteur
1 minuut geleden zei Sapuripong:

Zo reageren hier heel veel mensen op elkaar helaas. Niks van aantrekken en gewoon door....

sommige mensen zijn niet altijd in de goede stemming maar ook daar heb ik respect voor, ze klaren daarna weer op!

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.