Geplaatst 3 mei 20223 jr. Populair bericht https://filesender.surf.nl/?s=download&token=487ba4ee-5d0c-4465-99d4-927df0423aec geniet en groet Hans
Geplaatst 3 mei 20223 jr. Hoi Hans, Suggestie, is het niet handig om iets meer info te geven? (wie-wat-waar?)
Geplaatst 3 mei 20223 jr. Auteur 2 minuten geleden zei Juul: Hoi Hans, Suggestie, is het niet handig om iets meer info te geven? (wie-wat-waar?) Kijk Juul ik plaats hier heel veel. Geef altijd informatie maar ik wil dit keer gewoon het verrassingseffect doen. Luister en geniet. En als het aanslaat komen de andere delen misschien ook wel langs.
Geplaatst 3 mei 20223 jr. 6 minuten geleden zei hans knot: Kijk Juul ik plaats hier heel veel. Geef altijd informatie maar ik wil dit keer gewoon het verrassingseffect doen. Luister en geniet. En als het aanslaat komen de andere delen misschien ook wel langs. Hé Hans, doe niet zo ingewikkeld zeg. Prima dat je iets plaatst hoor daar niet van. Maar ik ga het met wat meer info niet downloaden. Stel je voor dat iedereen dat zo doet..................... Ik heb ook nog een prachtige serie over radio liggen. Misschien is daar ook nog wel interesse voor. Mooie avond daar in Grunningen. 3 mei 20223 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 3 mei 20223 jr. Auteur 12 minuten geleden zei Juul: Hé Hans, doe niet zo ingewikkeld zeg. Prima dat je iets plaatst hoor daar niet van. Maar ik ga het met wat meer info niet downloaden. Stel je voor dat iedereen dat zo doet..................... Ik heb ook nog een prachtige serie over radio liggen. Misschien is daar ook nog wel interesse voor. Zo ingewikkeld is het niet. Maar goed dan het is een BBC serie uit 2012 en het eerste deel heet Broadcasting came here to stay. Ik vind het een vermakkelijke documentaire met voor mij toch een aantal nieuwe geluiden
Geplaatst 3 mei 20223 jr. Leuke serie, ter gelegenheid van het negentigjarig bestaan van de BBC, hier eerder aangeboden door Peter Vrakking. Op 18 oktober wordt The Beeb honderd. Dan pakt Auntie vast groots uit!
Geplaatst 4 mei 20223 jr. Auteur Ik kijk zelden wat er wordt aangeboden, dus dat heb ik gemist. Lijkt me, gezien de inhoud, zeker goed genoeg voor een tweede ronde
Geplaatst 4 mei 20223 jr. Laat ik dan ook interessant doen, m'n BBC bronnen maar eens aanboren.........................
Geplaatst 10 juni 20223 jr. Op 3-5-2022 om 21:51 zei radio tpot: mogen jullie elkaar niet? Theo Zo reageren hier heel veel mensen op elkaar helaas. Niks van aantrekken en gewoon door....
Geplaatst 10 juni 20223 jr. Auteur 1 minuut geleden zei Sapuripong: Zo reageren hier heel veel mensen op elkaar helaas. Niks van aantrekken en gewoon door.... sommige mensen zijn niet altijd in de goede stemming maar ook daar heb ik respect voor, ze klaren daarna weer op!
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.