Jump to content

deel 1 van een prachtige serie over radio

Recommended Posts

2 minuten geleden zei Juul:

Hoi Hans,

Suggestie, is het niet handig om iets meer info te geven?  (wie-wat-waar?)

Kijk Juul ik plaats hier heel veel. Geef altijd informatie maar ik wil dit keer gewoon het verrassingseffect doen. Luister en geniet. En  als het aanslaat komen de andere delen misschien ook wel langs.

• reaction_title_1 1

6 minuten geleden zei hans knot:

Kijk Juul ik plaats hier heel veel. Geef altijd informatie maar ik wil dit keer gewoon het verrassingseffect doen. Luister en geniet. En  als het aanslaat komen de andere delen misschien ook wel langs.

Hé Hans, doe niet zo ingewikkeld zeg. Prima dat je iets plaatst hoor daar niet van. Maar ik ga het met wat meer info niet downloaden.

Stel je voor dat iedereen dat zo doet.....................

Ik heb ook nog een prachtige serie over radio liggen. Misschien is daar ook nog wel interesse voor.

Mooie avond daar in Grunningen.

Edited by Juul
  • reaction_title_1 1
  • reaction_title_2 2

12 minuten geleden zei Juul:

Hé Hans, doe niet zo ingewikkeld zeg. Prima dat je iets plaatst hoor daar niet van. Maar ik ga het met wat meer info niet downloaden.

Stel je voor dat iedereen dat zo doet.....................

Ik heb ook nog een prachtige serie over radio liggen. Misschien is daar ook nog wel interesse voor.

Zo ingewikkeld is het niet. Maar goed dan het is een BBC serie uit 2012 en het eerste deel heet Broadcasting came here to stay. Ik vind het een vermakkelijke documentaire met voor mij toch een aantal nieuwe geluiden

• reaction_title_1 1

• 1 month later...