Geplaatst 5 mei 20223 jr. Populair bericht Deze opname komt uit het archief van Ad Couwenberg. RNI 26-06-1973 02:35-03:06 Graham Gill
Geplaatst 5 mei 20223 jr. Populair bericht Tjonge jonge Ben. Je biedt veel aan en grote dank daarvoor 👍. Moet veel tijd in gaan zitten. Maar het motiveert mij zeer regelmatig in te loggen om niet te ver achterop te raken (al gaat daardoor mijn eigen uitzoekwerk wat langzamer 😄) Grts Eric
Geplaatst 5 mei 20223 jr. Populair bericht Dankjewel Ben, de RNI opnames van Ad Couwenberg zijn zeer de moeite waard!
Geplaatst 5 mei 20223 jr. Auteur Populair bericht Bedankt voor jullie reacties, Eric en Ardilla! 2 uur geleden zei Eric: Moet veel tijd in gaan zitten. Dat valt nog wel mee, Eric. Veel heb ik al digitaal, en als ik digitaliseer gaat dat meestal met 2-4 tegelijk De enige andere hobby, die er door stil ligt, is het maken van video-compilaties van RNI Top 50's en Billboard Hot 100s. M'n andere hobby's krijgen nog wel voldoende aandacht. 58 minuten geleden zei Ardilla: De RNI opnames van Ad Couwenberg zijn zeer de moeite waard! Zelf ben ik niet zo gek meer op middengolf opnamen, maar de opnamen van Ad zijn inderdaad zeer de moeite waard. Er komen er nog wel meer on-line. Zo twijfel ik ook wel 's wat ik on-line moet zetten. Ad heeft bijvoorbeeld BD op 29 Februari 1972 van Veronica opgenomen in mooie AM kwaliteit. Maar ik neem aan dat iedereen die programma's al heeft, sommigen zelfs in studio kwaliteit. Dus zo'n dag laat ik nog maar even zitten.
Geplaatst 6 mei 20223 jr. Populair bericht Hallo Ben, Van mij mag je zeker de middengolfopnamen plaatsen. Persoonlijk vind ik dat veel sfeervoller klinken dan de meestal wat 'gladde' studio opnamen. Al eerder aangegeven, net als Juul. Komt van vroeger, gehoor verpest door teveel in de tienerjaren naar de zeezenders te luisteren 😀 6 mei 20223 jr. bewerkt door Eric
Geplaatst 8 mei 20223 jr. Populair bericht Ik geef ook de voorkeur naar middengolfopnamen, leuke mooie RNI bijdragen, dankje daarvoor..
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.