Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Dank je, Eric. Ik zie dat ik mezelf begin te herhalen. Een maand geleden had ik dezelfde opname, maar dan compleet van 14:00 - 16:00 al hier op 't forum gezet. Ik heb 't al eerder gemeld, archief onderhouden is niet mijn ding ;)

Ik zie 't al, ik had een opname van de 10-de willen uploaden, ik ga 't aanpassen.

bewerkt door Ben

• Ben changed the title to Radio Caroline 10-12-1979 11:30-12:02 Ad Roberts
Geplaatst
  • Populair bericht

Hi Ben, ik ben alle files nu standaard aan het benoemen. Dus radionaam-jaarmaanddag-tijdbegin-tijdeind-naam e.d. En dan voor elk radiostation een eigen submap waar ik alles in plaats. In verkenner staat alles dan al goed in volgorde. Maar met het programma FilelocatorPro{Lite}  https://www.mythicsoft.com/filelocatorlite/download/ is een zoekslag zo gemaakt. Door de hele hoofdmap heb je dan in no-time een overzicht van bv alles op een bepaalde datum of een bepaalde naam.  Aan te bevelen, Grts

bewerkt door Eric

Geplaatst
  • Auteur
  • Populair bericht

Bedankt voor de tip, Eric. Ik heb al m'n harde schijven (en dat zijn er honderden) in Cathy staan. Daarmee kan ik vrij snel files terugvinden (als Cathy tenminste up-to-date is ;)) . Een archief uitzoeken en op orde brengen zal er bij mij wel nooit van gaan komen ben ik bang.

Geplaatst
  • Populair bericht

bedankt voor "he Adje hoehoe" Roberts..

Wat hadden ze toch een vreselijke plugplaten soms, Stafke Fabry... en als je opnames terugluistert uit begin 1980 dat hebben ze een plugplaat van Brigitte Tuna "If I had you".. :( man man man  "they can't be serious"  doet pijn aan je oren..

Heeft iemand soms een mp3 van dat plaatje van Brigitte?  Ik heb een item in mijn radio programma op Polderpop Radio waar ik elke week een "idioot"  plaatje laat horen.. en deze past daar precies in.

Henk Kruize

sorry, het moet zijn "If I just had you"

ekskoesie...

Henk

brigitte tuna.jpg

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.