Geplaatst 1 juni 20223 jr. Populair bericht Wat ik zojuist op zolder vond . KNACK 23 FEBRUARI 1972 WEEKBLAD 2e JAAR NR 8 BELGIE 20 FRANK NEDERLAND 1,50 GULDEN Grtjes Marnik
Geplaatst 1 juni 20223 jr. 29 minuten geleden zei marnik: Wat ik zojuist op zolder vond . KNACK 23 FEBRUARI 1972 WEEKBLAD 2e JAAR NR 8 BELGIE 20 FRANK NEDERLAND 1,50 GULDEN Grtjes Marnik Interessant, maar kan je misschien vertellen wat er te zien is? Ik veronderstel dat het het om een zeezender geralateerd artikel gaat.
Geplaatst 1 juni 20223 jr. Auteur Populair bericht Dag Bart Inderdaad het gaat over de zeezenders van in de jaren 1972.Over radio noordzee en radio veronica . Met foto s van radio veronica , mebo 2 ,rem eiland,radio london , het overstappen op de mebo 2 , campagne tegen labour in Engeland ,the Shivering Sands-fort ,radio capital (King David) ,bloemen voor veronica 10 verjaardag en studio van rni. Grtjes Marnik 1 juni 20223 jr. bewerkt door marnik
Geplaatst 1 juni 20223 jr. 5 uur geleden zei Bart Van Peer: Interessant, maar kan je misschien vertellen wat er te zien is? Ik veronderstel dat het het om een zeezender geralateerd artikel gaat. Het Knack artikel zijn jpg-bestanden. Kan je pdf-bestanden ontcijferen?
Geplaatst 1 juni 20223 jr. Voor het lezen van PDF bestanden beschik ik over Kurzweil. Dit programma laat bestanden voorlezen en ik kan tegelijk meelezen via een braille leesregel. Als je mij een PDF versie kan bezorgen, maak je me heel gelukkig. Alvast dank bij voorbaat voor de moeite.
Geplaatst 1 juni 20223 jr. Populair bericht Hoi Bart, ik heb er even een pdf van gebakken. Vrijbuiters op laatste benen.pdf
Geplaatst 2 juni 20223 jr. Populair bericht Opnieuw door Marnik gescand en een PDF met OCR: https://pixeldrain.com/u/pRPQSgT9
Geplaatst 5 juni 20223 jr. Populair bericht Op 2-6-2022 om 07:10 zei de redactie: Opnieuw door Marnik gescand en een PDF met OCR: https://pixeldrain.com/u/pRPQSgT9 Dank voor de goede zorgen. Ik waardeer het echt en ga het artikel meteen lezen.
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.