Geplaatst 27 juni 20223 jr. Populair bericht Ik zat in de auto en kan ik mooi de programma's afluisteren van 30 juni 1973. Tom Mulder ging weg bij Veronica omdat hij "moeite had" om mensen fl 5,- te vragen. Met name kinderen zo zei hij eens. (een beetje doelredenatie vind ik ) Vooral ook omdat hij in het programma OGM live vanaf de Norderney op 30 mei tussen 7 en 8 uur uitbundig opriep om lid te worden. En amper een paar dagen daarna kwam z'n bezwaar opzetten. Het was meer zo dat Tom het einde van Veronica aan zag komen en dacht, ik ga om mij heen kijken..............Goed recht trouwens. Dit is dat bewuste uur. https://pixeldrain.com/u/EE9DDtnM 27 juni 20223 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 27 juni 20223 jr. Bedankt Juul, Toch was Tom cq Klaas een fijne DJ om naar te luisteren, zijn tijd bij de TROS en later bij Radio 10 Gold vulde hij met heel goed beluisterbare programma's.. Heel erg jammer dat ie niet meer onder ons is. Henk Kruize
Geplaatst 27 juni 20223 jr. Auteur 6 uur geleden zei Henk-Anna Loog: Bedankt Juul, Toch was Tom cq Klaas een fijne DJ om naar te luisteren, zijn tijd bij de TROS en later bij Radio 10 Gold vulde hij met heel goed beluisterbare programma's.. Heel erg jammer dat ie niet meer onder ons is. Henk Kruize Dat ben ik met je eens.
Geplaatst 28 juni 20223 jr. Ik lees op wikipedia dat de VOO is opgericht op 28 juni. Deze opname is van twee dagen later. Ik zou me kunnen voorstellen dat Tom in eerste instantie meedeed, zoals van hem verwacht werd, maar dat hij kort daarna bedenkingen kreeg. Een mens kan toch van gedachten veranderen? Al die tieners die voor 5 gulden lid werden van de VOO, dat had eerlijk gezegd ook weinig zin. Om mee te tellen als wettelijk lid moest je destijds een omroepbijdrage betalen. Dat deed alleen het hoofd van het huishouden. Wat niet wegneemt, dat een overstap naar de TROS inderdaad aantrekkelijk voor hem moet zijn geweest. Het ene motief sluit het andere niet uit. 28 juni 20223 jr. bewerkt door Will Stevens
Geplaatst 29 juni 20223 jr. Ik meen me te herinneren dat het publieke avontuur begon als "V.O.S" en het wat later pas "V.O.O." werd, maar misschien kan Juul dat wat beter toelichten, die was er uiteindelijk zelf bij. Henk Kruize
Geplaatst 29 juni 20223 jr. Auteur Effe op onze website lezen Henk. Is voor mij makkelijker. Heb ik het niet voor niks geschreven.
Geplaatst 29 juni 20223 jr. Ga ik straks meteen doen Juul. Ik kijk regelmatig op de Norderney site en daar moet ik jullie een dikke pluim voor geven!!! Henk Kruize
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.