Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb onlangs nog een aantal videoclips van de Seekers bekeken. Ze had een prachtige stem en was hét boegbeeld van de Seekers. Helaas is ze niet meer onder ons.

Geplaatst
  • Auteur

Ja Ben,

Als ik de Seekers hoor denk ik direct aan de Britse zeezenders. Is "vast gesleten" in m'n geheugen.

In 1997 kwam er een EMI box uit in Australié met het complete werk, veel in de originele mono mix.

In 2009 kwam ie uit op CD

Want dat zit in m'n geheugen.

Als je mij een mail stuurt kan ik je "blij" maken.

bewerkt door Juul

Geplaatst

Zeker jammer dat ze er niet meer is, ze had een mooie stem en muziek van The Seekers is favoriet bij deze Boomer.

Vele LP's en singles zitten in mijn collectie... er is echter 1 LP die eruit springt, en niet door de vocale kwaliteiten maar door de jurk waarin men Judith had gehesen, doet echt pijn aan je ogen.. en als je goed naar Judith's gezicht kijkt was ze het volgens mijn ook niet helemaal eens met de jurk-keuze.

Henk Kruize

the seekers.jpg

Geplaatst
21 uur geleden zei nchuijg:

Hier een mooi tijds moment in kleur en in stereo.

Nico.

toen hadden ze nog echte apparatuur in de studio's..

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.

Gast
Antwoord op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.