Geplaatst 8 augustus 20223 jr. Vooral de "ouderen" onder ons zullen haar wel kennen. Bron: BBC https://www.bbc.com/news/world-australia-62447650
Geplaatst 8 augustus 20223 jr. Ik heb onlangs nog een aantal videoclips van de Seekers bekeken. Ze had een prachtige stem en was hét boegbeeld van de Seekers. Helaas is ze niet meer onder ons.
Geplaatst 8 augustus 20223 jr. Auteur Ja Ben, Als ik de Seekers hoor denk ik direct aan de Britse zeezenders. Is "vast gesleten" in m'n geheugen. In 1997 kwam er een EMI box uit in Australié met het complete werk, veel in de originele mono mix. In 2009 kwam ie uit op CD Want dat zit in m'n geheugen. Als je mij een mail stuurt kan ik je "blij" maken. 8 augustus 20223 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 8 augustus 20223 jr. Zeker jammer dat ze er niet meer is, ze had een mooie stem en muziek van The Seekers is favoriet bij deze Boomer. Vele LP's en singles zitten in mijn collectie... er is echter 1 LP die eruit springt, en niet door de vocale kwaliteiten maar door de jurk waarin men Judith had gehesen, doet echt pijn aan je ogen.. en als je goed naar Judith's gezicht kijkt was ze het volgens mijn ook niet helemaal eens met de jurk-keuze. Henk Kruize
Geplaatst 10 augustus 20223 jr. 21 uur geleden zei nchuijg: Hier een mooi tijds moment in kleur en in stereo. Nico. toen hadden ze nog echte apparatuur in de studio's..
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.